کارگران مشغول کارند؛ مجموعه پیر شهید دستغیب شیراز جوان می شود!/کامیاب:اگر اراده باشد می شود مجموعه ای بزرگ را سه ماهه زمین زد و از نو ساخت!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

خبر پارسی – بوی سیمان و رنگ و گل و بذر چمن، بوی ساخت و ساز و عمران و آبادی است!
همراه با حیدر علی کامیاب مدیر کل پر تلاش ورزش و جوانان فارس، راهی مجموعه شهید دستغیب شیراز می شویم تا تنها در دو هفته مانده به آغاز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از میزان پیشرفت ساخت و ساز مجموعه اطلاع حاصل کنیم. در تمام گوشه و کنار مجموعه شهید دستغیب کارگران مشغول کارند. یکی آسفالت می کند، یکی سیمان آماده می کند دیگری سنگ نما ، آن یکی نرده ها را رنگ می زند و کارگری دیگر باغچه را آماده می کند و بعضی هم صندلی سکو های تماشاگران را پرچ می کنند. آن طرف تر هم چمن مصنوعی مجموعه زیرو رو شده تا چمن نو جایگزین آن شود.
پیمانکار مجموعه به همراه تعدادی دیگر از دست اندرکاران مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز دوشادوش شخص اول ورزش فارس حرکت می کنند و جزئیات کار را مو به مو برای کامیاب توضیح می دهند. ریخت و پاش و گستردگی کار و پراکندگی کارگران مرا نگران می کند که نکند مجموعه برای مسابقات جهانی کشتی آماده نشود. کامیاب استرس مرا که می بیند ،می گوید: «نگران نباش فرزاد! ده روز دیگر هیچ خبری از ریخت و پاش و کارگر اینجا نمی بینی و ورزشگاه پیر شهر قامتی جوان پیدا می کند و در جنوبی ترین نقطه شهر پذیرای خیل عظیم علاقمندان به ورزش خواهد بود. مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور حداقل فایده اش برای شیراز این بود که ما کار در شرایط سخت را تجربه کنیم و بدانیم که اگر اراده باشد می شود مجموعه ای بزرگ را سه ماهه زمین زد و از نو ساخت! از این تجربه باید برای ساخت ورزشگاه میانرود هم استفاده مطلوب ببریم و انشاالله پایان سال ۹۵ آغاز بهره برداری ورزشگاه پارس در میانرود باشد. من به شیرازی ها این نوید را می دهم که سال جاری سال عمران و آبادی ورزش این شهر است.»
حالا دیگر ظهر شده است ورزشگاه را ترک می کنیم و من دلم می خواهد زیر لب زمزمه کنم:
بوی سیمان، بوی رنگ ، بوی کشتی توی شهر
با اینا خستگی مو در می کنم …
به گزارش خبر پارسی در روز ۲۸ اردیبهشت ماه با ورود تیم های آلمان، ایران، بلاروس، روسیه، آذربایجان، اوکراین، ترکیه و قزاقستان و شخصیت های برجسته و مطرح کشتی جهان و روسای فدراسیون ها و عوامل اجرایی عملاً مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی در شیراز آغاز خواهد شد .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.