نقد آثار سعید نظری در روزهای اردیبهشتی رسانه های شیراز

روزهای اردیبهشتی رسانه های شیراز با نقد آثار سعید نظری رقم می خورد.
به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس ،نهمین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس،با عنوان روزنامه نگار در زوم به نقد و بررسی آثار سعید نظری خبرنگار و سردبیر سابق خبرگزاری های ایسنا و ایکنا می پردازد.

۴۲۱۹۱۰۸۵۰_۱۴۵۵۱۷
سعید نظری از سال ۱۳۷۵ کار مطبوعاتی خود را با ماهنامه محلی «هد هد» شهر زرقان شروع کرد و در سال ۱۳۷۸ همزمان با آغاز به کار خبرگزاری ایسنا به عنوان خبرنگار در این خبرگزاری مشغول به کار شد و تا سال ۱۳۹۰ به همکاری خود با ایسنا ادامه داد.
او همزمان با ایسنا در سال ۱۳۸۰ با روزنامه محلی نیم نگاه نیز همکاری کرد که این همکاری تا سال ۱۳۸۲ ادامه پیدا کرد. سعید نظری در سال ۸۳ به همراه یار همیشگی خود ،فرزاد صدری ویژه نامه فارس روزنامه جام جم را برای سرپرستی این روزنامه یعنی خسرو حقگو ساماندهی کردند و سلسله گفت و گو و گزارش های اختصاصی برای این ویژنامه منتشر کردند که این همکاری نزدیک به ۱۸ ماه تداوم پیدا کرد.
نظری از سال ۱۳۸۵ همزمان با ایسنا در خبرگزاری قرآنی شعبه فارس(ایکنا) به عنوان خبرنگار و سردبیر مشغول به کار شد که با تلاش های بی وقفه وی ایکنا فارس در سال ۸۷ رتبه اول کشور را در میان استان ها کسب کرد.
سعید نظری در سال ۱۳۸۱ از سوی شورای مرکزی خانه مطبوعات فارس به عنوان خبرنگار نمونه استان انتخاب شد.
وی همچنین سابقه همکاری با روزنامه های افسانه،تحلیل روز و عصر مردم را در کارنامه خود دارد و هم اکنون به عنوان نویسنده با سایت تحلیلی خبر پارسی همکاری دارد.
آثار سعید نظری روز پنج شنبه نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصردر مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس نقد و بررسی می شود.
سلسله نشست های روزنامه نگار در زوم که توسط مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود،از مرداد ماه سال گذشته و همزمان با روزخبرنگار آغاز به کار کرد و در آغاز هرماه به نقد یکی از روزنامه نگاران استان فارس می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.