ایرانی آباد تر و آزاد تر با رای به لیست امید؛انصاری لاری:شرکت نکردن در انتخابات دردی از دردهای ما را درمان نخواهد کرد/فردای بهتر برای فارس و شهر شیراز با رای به لیست امید

استاندار دوره اصلاحات در فارس با صدور پیامی ضمن دعوت پرشور و پرنشاط از مردم عزیز و شریف استان فارس در انتخابات،حوزه سیاست را حوزه شدن و تحول و حرکت دانسته و گفته است عدم شرکت در انتخابات دردی از دردهای ما را درمان نخواهد کرد.

در  پیام دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری همچنین آمده است:با رای به لیست امید که برآمده از ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت در کشور و فارس است فردای بهتر برای ایران اسلامی و استان فارس و شهر شیراز رقم بزنیم.

متن کامل این پیام که در اختیار خبر پارسی قرار گرفته به شرح ذیل است:

Untitled-1

مردم عزیز و شریف استان فارس
لحظه های ناب و پرشکوه انتخابات فرا رسیده است و هفتم اسفند ماه فرصت مغتنمی است که بار دیگر درایت و عقلانیت خود را برای تقویت ثبات، آرامش، توسعه پایدار، تعامل جهانی، رونق اقتصادی و آزادیهای فردی و اجتماعی با شرکت پرشور و پرنشاط در انتخابات نشان دهیم.
آنچه امروز در کشور ما از آن به عنوان اصلاحات یاد می شود چیزی جز وفق دادن خود با روح زمانه و تسلیم شدن به نیازهای طبیعی انسان نیست و با روح زمانه نمی توان جنگید.
حوزه سیاست، حوزه مطلق ها نیست، حوزه یا هیچ یا همه چیز نیست، حوزه خیر مطلق و شر مطلق نیست و از همه مهمتر حوزه شدن و تحول و حرکت است و همه چیز در بطن حرکت است که ساخته می شود. سیاست عرصه عقلانیت است و نباید گذاشت در این عرصه احساسات گذرا بر عقلانیت ماندگار چیره شود.
نا امیدی و دلسردی و دامن برچیدن و عدم شرکت در انتخابات دردی از دردهای ما را درمان نخواهد کرد. باید به میدان آمد و هر آنچه در فکر و باورمان می گذرد و در توانمان است به میدان بیاوریم.
تحول اجتماعی نیازمند فرصت است و تاریخ در گذرگاه های خود فرصت های کوتاهی به همه ما می دهد، باید با حضور در انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی این فرصت را دریابیم و با رای به لیست امید که برآمده از ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت در کشور و فارس است فردای بهتر برای ایران اسلامی و استان فارس و شهر شیراز رقم بزنیم، ایرانی آباد تر، آزاد تر و نزدیکتر به خواسته های مردم بزرگ ایران  زمین.
محمد ابراهیم انصاری لاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.