پرداخت کل غرامت بیمه محصولات کشاورزی در فارس

مدیر شعب بانک کشاورزی فارس از پرداخت کل غرامت بیمه محصولات کشاورزی در استان به میزان ۳۱۰۰ میلیارد ریال طی سال گذشته خبر داد.

 

عباس قائدی‌زاده در یک نشست خبری اظهارداشت: سال گذشته برای بیش از ۴۰۵ هزار رأس انواع دام و ۹۵ میلیون قطعه طیور بیمه نامه صادر شد.

 

وی با اشاره به صدور تعداد ۸۰ هزار فقره بیمه نامه محصولات کشاورزی تا پایان اردیبهشت ‌ماه امسال در فارس، خاطرنشان کرد: برای ۳۳۲ هزار هکتار محصولات زارعی نیز بیمه نامه صادر شده است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی فارس همچنین از رشد بیش از ۴۰ درصدی بیمه دیمزارهای فارس خبر داد و گفت: ۱۱۷ هزار هکتار از دیم‌زارها سال گذشته بیمه شدند.

 

قائدی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: نزدیک به ۹۲ درصد از کل تسهیلات پرداختی در سال گذشته مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف در قالب ۴۳ هزار فقره پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: در بخش مکانیزاسیون که یکی از مباحث اصلی فارس است، سال گذشته ۱۹۱۱ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

قائدی‌زاده با بیان اینکه معادل ۳۹۲ میلیارد ریال تسهیلات صنایع تبدیلی نیز ارائه شده است، اضافه کرد: در سال گذشته یک جهش مطلوبی در حوزه ضمانت‌ها در فارس اتفاق افتاد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته ۱۶۲۵ میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی در قالب ۴۲۶ فقره تسهیلات پرداخت شد.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی فارس ادامه داد: بالغ بر ۱۴ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال هم در قالب ۹ هزار و ۳ فقره تسهیلات در زیر بخش دام پرداخت شده است.

 

قائدی‌زاده با بیان اینکه سال گذشته ۲۱ فقره تسهیلات بذور گواهی شده پرداخت شد، گفت: امروز در این صنعت علاوه بر اینکه تامین کننده هستیم، می‌توانیم به سایر استان‌ها نیز در این باره کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.