پرداخت به روز بیمه دی به مراکز درمانی در فارس

مدیر بیمه دی استان فارس از وجود بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده در فارس خبر داد و به پرداخت مطالبات مراکز درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: بزرگترین قرارداد درمانی ما مربوط به جامعه ایثارگری است.

 

میلاد دشتی ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۷ مردادماه و تقدیر از مقام خبرنگار به تشریح بخشی از فعالیت‌های بیمه دی در استان فارس پرداخت.

 

وی با بیان اینکه بیمه دی، مشمول همه رشته‌های بیمه‌ای است، افزود: ۴۰ درصد از فروش ما مربوط به بیمه تکمیلی است.

 

مدیر بیمه دی فارس با اشاره به فعالیت ۱۸ ساله این صنعت در کشور، یادآور شد: فارس، چهارمین شعبه‌ای است که از زمان راه‌اندازی این بیمه در کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

 

دشتی همچنین از وجود بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده در فارس خبر داد و به پرداخت مطالبات مراکز درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: بزرگترین قرارداد درمانی ما مربوط به جامعه ایثارگری است.

وی عنوان کرد: طبق قرارداد با مراکز درمانی پرداخت‌ها حداکثر ٣ ماه بعد از تحویل اسناده بوده که این مدت به ٢ ماه و در خصوص مراکز دولتی به یک ماه کاهش یافته است.

 

مدیر بیمه دی استان فارس اعلام کرد که پرداخت‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مراکز درمانی و تا پایان خردادماه مراکز دولتی انجام شده است.

دشتی با اشاره به این موضوع که بیش از ۳۰ درصد بازار درمان کشور مربوط به بیمه دی است، گفت: با ۱۱ هزار مرکز درمانی در کشور قرارداد داریم. در فارس ۶۴۰ مرکز درمانی طرف قرارداد ما هستند که ۲۲۰ مورد آن، داروخانه است.

 

وی ادامه داد: ۱۴۶ هزار سند درمانی در ماه گذشته ارزیابی شده که ۱۰۵ هزار مورد آن به مراجع درمانی مراجعه کرده‌اند که در واقع در شمار اسناد غیرمستقیم محسوب می‌شود.از این میزان ۲۸ درصد بیمه شدگان هزینه ها را مستقیما پرداخت و اسناد خود را برای دریافت به بیمه دی ارائه کرده‌اند.

 

مدیر بیمه دی استان فارس در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: ۷۳ مرکز برای جمع‌آوری اسناد درمان در استان داریم.

 

دشتی با اشاره به فعالیت ۵۳ نمایندگی بیمه دی در ۲۳ شهرستان فارس، گفت: علاوه بر این نمایندگان با ۴٩ دفتر پیشخوان دولت نیز جهت جمع اوری اسناد درمانی بیمه شدگان طرف قرارداد می باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.