نواقص کمربندی شیراز همچنان پابرجاست

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استاندار فارس در ساماندهی کمربند جنوبی شیراز تلاش بسیاری داشتند و در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر تلاش ویژه‌ای برای ساماندهی محور کمربندی داشتند اما موضوع روشنایی و ایمنی مسیر کمربندی هنوز اجرایی و تکمیل نشده است.

محمود صفایی در یکصدوپنجاه‌ونهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: توسعه و عمران شهر شیراز وظیفه و تکلیف شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است.

وی افزود: در دوره کنونی همت عالی همه دست اندر کاران موجب تحرک جدی در رشد و توسعه روز افزون شهر شیراز در همه عرصه‌ها شده است و اینجانب با اطمینان خاطر اعلام می‌کنم این دوره مدیریت شورای ششم و شهرداری جز درخشان‌ترین سال‌های سازندگی شیراز است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: شب‌های شنبه که مدتی است از شیفت شبانه پروژه‌های عمرانی بازدید صورت می‌گیرد نشانگر تلاش‌های مخلصانه مجموعه شهرداری است و حضور اصحاب رسانه و گزارش‌های واقعی آنها گویای دیدگاه خدمت به مردم و عشق خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انصافاً باید الگوی سایرین قرار گیرد و با حمایت و همکاری این رویکرد تقویت شود.

صفایی ادامه داد: استاندار فارس در ساماندهی کمربند جنوبی شیراز تلاش بسیاری داشتند و در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر تلاش ویژه‌ای برای ساماندهی محور کمربندی داشتند اما موضوع روشنایی مسیر کمربندی هنوز اجرایی نشده است و ایمنی مسیر تکمیل نشده است، از این رو تقاضا می‌شود دستور پیگیری صادر فرمائید، هرچه سریع‌تر این مهم محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: در محدوده منطقه هفت شهرداری که اینجانب ناظر آن هستم بیشترین و مهم‌ترین تقاضای مردم عزیز منطقه مبنی بر اجرای شبکه فاضلاب است و واقعاً مشکل بهداشت و توسعه منطقه منوط به اجرای شبکه فاضلاب است، از این رو از مدیریت شرکت آبفای شیراز تقاضا دارم، اولویت اول شبکه فاضلاب را در این محدوده قرار داده و مشکل چندین ساله مردم را در سال جاری مرتفع کنند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: آرا کمیسیون ماده صد مبنی بر قلع بناهای غیر مجاز به ویژه در حوزه استحفاظی باغات که مربوط به سنوات گذشته بوده بلا تکلیف مانده است و از شهردار شیراز درخواست دارم نسبت به اجرای احکام قلع در حوزه باغات قصردشت اقدام لازم مبذول و گزارش آن به استحضار مردم برسانند تا سایرین نیز نتیجه تخریب در باغات را متوجه شده و از مماشات با افراد متخلف جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.