منزلی که باقیات صالحات شد

بانوی شیرازی منزل مسکونی خود را به عرصه سلامت اهدا کرد .

 

به گزارش خبر پارسی فاطمه نخست، منزل خود را طی صلح نامه رسمی با حضور در دفتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس به حوزه ی سلامت اهدا کرد.

 

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیرسازمان‌های مردم نهاد دانشگاه در حاشیه ی امضا و ثبت این صلح نامه ی گفت : خیر ارجمند سرکار خانم فاطمه نخست پس از مشورت با کارشناسان مجمع خیرین، شش دانگ آپارتمان مسکونی به ارزش ۵ میلیارد تومان واقع در فرهنگ شهر شیراز را  به عرصه ی سلامت اهدا کرد و با خیرین عرصه سلامت همگام شد.

 

علی‌اکبر رامجردی خاطرنشان کرد: خیرین عرصه سلامت به دو شیوه املاک خود را به عرصه ی سلامت اهدا  می کنند ، گروهی از خیرین املاک خود را به صورت کامل در زمان حیات اهدا و گروهی دیگر طی صلح نامه ای در قالب صلح عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه ی سلامت واگذار می کنند ، سرکار خانم نخست از جمله خیرین بزرگواری هستند که این منزل را به صورت عمری صلح کرده‌اند.

 

در پایان وی ضمن اشاره به آمارها در زمینه ی اهدای ملک در سراسر استان فارس گفت: طی ۲۲ سال فعالیت این مجمع تاکنون، خیرین ۴۴۷ ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدها میلیارد تومان، جهت رفع نیازهای عرصه ی سلامت اهدا نموده اند.

روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.