لزوم حمایت از رئیس جمهور منتخب

مراسم آیینی غبارروبی از مرقد مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام برگزار شد.

 

به گزارش خبر پارسی، مطابق آیین سنتی و با حضور تولیت و خادمان حرم مطهر در فضایی معنوی، همراه با قرائت دعا اشعار و مداحی ، درب ضریح مطهر گشوده شده و غبار از روی سنگ قبر حضرت زدوده می شود و نذورات مردم جمع آوری می گردد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در این مراسم گفت : بسیاری از خادمان تنها به عشق حضور در جوار این امامزاده، سال هاست که حرم مطهر که نگین شهر شیراز را ترک نکرده اند و تنها مرگ باعث پایان خدمتگزاری آنها در این دنیا شده است.

 

وی ادامه داد : همین دلبستگی غیر قابل وصف مردم ایران به اهل بیت علیهم السلام سبب شده تا ملت ایران در جهان عزتمند شود و هرگز زیر بار ظلم و پذیرش فریب رسانه های آدمکش جهان نشود.

 

تولیت حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام افزود : ما مطمئن هستیم که مطابق با فرموده مقام معظم رهبری رژیم کودک کش اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید و امیدوارم این اتفاق حتی زودتر بیفتد.

 

طاهری ادامه داد: ضمن تبریک ریاست جمهوری به آقای دکتر پزشکیان و تقدیر از موضع گیرهای ولایت مدارانه ی ایشان، مطابق با دستور صریح مقام معظم رهبری با تمام توان از رئیس جمهور منتخب حمایت می کنیم و تمام قد در جهت موفقیت ایشان ایستادگی خواهیم کرد و دعا گوی ایشان هستیم.

 

حجت الاسلام موسوی، مدیر کل اوقاف و حجت الاسلام صفری معاون فرهنگی اوقاف از حاضرین در این مراسم بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.