سه دستگاه آب شیرین کن در شهرستان خرامه به بهره برداری رسید

در هفتمین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور معاون استاندار فارس نماینده مردم شهرستان خرامه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی، به منظور تأمین آب شرب روستاهای شهرستان خرامه، سه دستگاه آب شیرین کن در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

در این آیین بهره برداری از این تأسیسات آبرسانی که با حضور غلامرضا توکل نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، کرم الله رنجبر فرماندار و سایر مسئولین محلی شهرستان خرامه برگزار شد ، سه دستگاه آب شیرین کن که به منظور تأمین آب شرب ۳۱ روستای بخش کربال شهرستان خرامه در روستاهای حسن آباد، کمجان و شهر سلطان شهر نصب گردیده بودند، در مدار بهره برداری قرار گرفتند.

 

سیامک گودرزی مدیر امور آبفا شهرستان خرامه در همین رابطه گفت: این آب شیرین کن ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی تهیه و نصب گردیده است و با ظرفیت مجموع ۱۵۰ متر مکعب در شبانه روز (هرکدام ۵۰ مترمکعب در شبانه روز) قادر به تأمین آب شرب ۳۱ روستای بخش کربال می باشد.

 

گفتنی است برای تأمین آب شرب شهر و مجموعه روستایی شهرستان خرامه علاوه بر این سه دستگاه آب شیرین کن، ۲ دستگاه آب شیرین کن دیگر هم در حال فعالیت و تأمین آب شرب مردم این منطقه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.