ستاد دکتر پزشکیان با حمایت جبهه اصلاحات در فارس راه اندازی شد

قائم مقام ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس  در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  ظرف دو روز اینده هسته ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در سراسر مناطق و شهرستان‌های استان فارس راه اندازی می‌شود.

 

به گزارش خبر پارسی، ابراهیم صبوری با بیان اینکه تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه محل اصلی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در شیراز تعیین و اطلاع رسانی می‌شود گفت:  ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس با مسئولیت سیدعبدالرزاق موسوی از چهره‌های فعال شناخته شده سیاسی و اجتماعی استان فارس راه اندازی شده و در حال تشکیل کمیته‌های فرعی ۱۸ گانه هست.

 

وی ادامه داد: جبهه اصلاحات استان فارس یا همان شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس در جلسه شب گذشته به اتفاق آرا از آقای موسوی به عنوان رییس ستاد دکتر پزشکیان حمایت کردند و با تجمیع ستادهای انتخاباتی، کلیه برنامه‌های انتخاباتی دکتر پزشکیان و اصلاح طلبان صرفا از طریق ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان فارس دنبال خواهد شد.

قام مقام ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس با دعوت از همه اقشار مردم جهت حضور انتخابات گفت: درهای ستاد دکتر پزشکیان بر روی همه سلایق و گفتمان های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باز است و دست همه فعالین اجتماعی و سیاسی را برای حمایت از دکتر پزشکیان  می‌فشاریم و از همه اقشار مردم دعوت به همراهی و همکاری می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.