دکتر پزشکیان هفته آینده به فارس سفر می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس از سفر دکتر پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هفته آینده به این استان خبر داد.

سید عبدالرزاق موسوی بعدازظهر شنبه در یک نشست خبری ضمن تبریک فرا رسیدن عبد سعید قربان با بیان اینکه در شرایط خاصی به سر می‌بریم، اظهار داشت: حضور دکتر پزشکیان به عنوان تنها کاندیدای اصلاح طلب کشور در این دوره از انتخابات و انتخاب ایشان در بین سه کاندیدای اصلاح طلب فرصتی برای جبهه اصلاحات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه انسجام خوبی در مجموعه اصلاح طلبان به وجود آمده است، افزود: پس از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت شورای نگهبان و اعلام تشکیل ستاد مرکزی دکتر پزشکیان، مقدمات تشکیل ستاد انتخاباتی ایشان در شیراز و سایر شهرستان‌های این استان نیز فراهم شد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس از آغاز به کار فعالیت ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در استان خبر داد و گفت: کمیته‌ها به سرعت تشکیل شده است.شورای ستاد هر شهرستان را نیز تشکیل داده‌ایم و به نظر اصلاح طلبان شهرستان‌ها، ابلاغ رؤسای ستاد شهرستان‌ها را صادر کرده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های فارس نبز ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: فردا یکشنبه ۲۷ خردادماه فعالیت رسمی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس در تالار احسان آغاز می‌شود.سخنران این مراسم دکتر انصاری لاری، استاندار اسبق فارس است.

وی همچنین از سفر دکتر پزشکیان طی هفته آینده در فارس خبر داد و تصریح کرد: ایجاد فضای مشارکت بیشتر مردم به نفع خود نظام است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس ابراز امیدواری کرد که ۸ تیرماه تکرار دوم خرداد ۷۶ باشد.مناظره‌ها نیز فرصت خوبی ایجاد خواهد کرد.

موسوی ادامه داد: چهره‌های برجسته و متخصصین حوزه‌های مختلف از دکتر پزشکیان در کشور حمایت کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: بخش زبادی از مردم به دلیل بی اعتمادی در انتخابات‌های قبلی شرکت نکردند و تصورمان این است که دکتر پرشکیان می‌تواند اعتماد دوباره مردم را جلب کند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس اضافه کرد: بر این باوریم که مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند و ما هم تلاش خواهیم کرد با بیان عملکرد دکتر پزشکیان به رونق فضای انتخابات کمک کنیم.

موسوی همچنین از حضور و مشارکت همه شهروندان در ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان استقبال و اعلام کرد که درب‌های این ستاد به روی همه شهروندان باز است.

وی گفت: در عین حال معتقدیم چنین روحیه‌ای در مردم ما وجود ندارد که همزمان در دو ستاد دو نقش را ایفا کنند. رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس تاکید کرد: امروز بررسی‌های فضای مجازی نشان می‌دهد میل به مشارکت در انتخابات روز به روز در حال افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.