نماد سایت خبر ‏پارسی

جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس و مجمع زنان اصلاح طلب استان فارس خواستار شد: استفاده استاندار از ظرفیت زنان توانمند و انتخاب مشاورین جوان در تمامی دستگاههای دولتی

خبر پارسی – جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس  و مجمع زنان اصلاح طلب این استان در بیانیه ای خطاب به استاندار خواهان بهره گیری از تمام ظرفیت های منابع انسانی در استان و استفاده  از ظرفیت زنان توانمند در پست های اجرایی استان و انتخاب مشاورین جوان  در تمامی دستگاههای دولتی شد .

در این بیانیه آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 مردم ایران بار دیگر در ۲۹اردیبهشت  ماه ٩۶ با رای کم نظیر خود مجددا مسیر تدبیر و عقلانیت را برای اداره کشور برگزیدند و نشان دادند خواهان ادامه راه عقلانیت و تدبیر در کشور هستند و در این میان زنان پیشتاز حرکت بودند و  با رویکردی عقلانی و  توسعه محور  ، نه نگاهی سهم خواهانه   خواستار تحقق این سخن گوهربار حضرت امام خمینی (ره) شدند  که فرمودند ” زنان باید در مقدرات مملکت  دخالت کنند.”

امروز زنان به عنوان نیمی از جمعیت تاثیر گذار جامعه با حضور خود در قدرت ، خواهان آن هستند  تا دست اندرکاران با تعریف راهبرد مشخص  ، برابری فرصت ها را جریان سازی نموده و شکاف هایی را که ریشه تاریخی و اجتماعی و فرهنگی دارد بازسازی  کنند و در ترمیم این شکافها ، شکاف جنسیتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

‎در شرایط کنونی مشارکت زنان در مدیریت کشور علاوه بر تحقق حقوق شهروندی آنها ،  یک ضرورت مسلم اجتماعی نیز هست تا زمانی که فرصت های برابر برای قرار گرفتن در پست های مدیریتی و اجرایی به زنان داده نشود، محرومیتی ناعادلانه بر زنان تحمیل شده است

جناب آقای تبادار حضور حضرتعالی به عنوان استاندار فارس با شعار توسعه محوری ، بذر امید را در دل مردم این دیار،  خصوصا زنان و جوانان ، این دو قشر تاثیر گذار اما کمتر دیده شده در فرایند توسعه نشانده است.

 و مهمتر اینکه شما از همان روز آغازین  کار ، با اراده مصمم اعلام نمودید که  توسعه همه جانبه از برنامه های جدی شماست ،  از آنجائی که  یکی از الزامات توسعه ایجاد فرصت های برابر برای آحاد جامعه است ،  انتظار جامعه زنان با توجه به  شناخت  کامل حضرتعالی  از قوانین و  درک عمیق از ضرورت توجه به توسعه متوازن استان ، بهره گیری از تمام ظرفیت های منابع انسانی در استان است.

این انتظارات با توجه به عزم جدی دولت  تدبیر و امید به  تحقق اصل ١٠٣ برنامه ششم توسعه و اختصاص ٣٠ درصد ظرفیت مدیریت اجرایی کشور به زنان تا پایان دوره ۴ ساله دولت دوازدهم ، انتظاری واقع بینانه خواهد بود.

جامعه زنان فارس ایمان دارند که حضرتعالی  در راس مدیریت عالی استان در اجرایی شدن این قوانین و مصوبه ها در استان تلاش نموده و در سیاست های محوری ، ظرفیت ها و قابلیت های زنان و جوانان را در سیاستگذاری و برنامه ریزی ها مورد توجه خاص قرار خواهید داد ، چرا که مطالعات نشان داده  توسعه و پیشرفت همه جانبه بدون توجه به مطالبات زنان و ایجاد فرصت های برابر و نادیده گرفتن ایده های نو و انگیزه جوانان که به منزله موتور محرکه فرایند توسعه هستند ، محقق نخواهد شد.

امید است که حضرتعالی ضمن توجه به بهره گیری  از ظرفیت زنان توانمند در پست های اجرایی استان و انتخاب مشاورین جوان  ، این  مهم را به تمامی دستگاههای دولتی و غیردولتی تحت نظارت خود تاکید فرمائید .

جمعیت زنان مسلمان نواندیش و مجمع زنان اصلاح طلب منطقه فارس  ضمن ابراز خرسندی از انتصاب حضرتعالی بعنوان استاندار فارس و قدردانی از دولت تدبیر و امید ، این انتصاب شایسته را تبریک گفته و برای حضرتعالی در خدمت به مردم و توسعه همه جانبه استان پهناور فارس که دارای ظرفیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی و  طبیعی بی شمار بوده،  آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

اینک فارسیان امیدوارند که درایت و تدبیر حضرتعالی در تدوین برنامه های راهبردی و  چینش نیروهای مجرب ، متخصص ، باورمند و پاک دست به عنوان همکاران  اجرایی ،   تحولی بزرگ در تسریع  فرایند توسعه استان ایفا کرده  و روزهای خوبی را برای مردم فهیم فارس به ارمغان آورد .

جمعیت زنان مسلمان نواندیش و مجمع زنان اصلاح طلب فارس اعلام می کنند که در این مسئولیت خطیر در کنار شما خواهند بود و از تمام ظرفیت های خود برای موفقیت حضرتعالی  استفاده خواهند کرد.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس

مجمع زنان اصلاح طلب استان فارس

خروج از نسخه موبایل