جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس و مجمع زنان اصلاح طلب استان فارس خواستار شد: استفاده استاندار از ظرفیت زنان توانمند و انتخاب مشاورین جوان در تمامی دستگاههای دولتی

خبر پارسی – جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس  و مجمع زنان اصلاح طلب این استان در بیانیه ای خطاب به استاندار خواهان بهره گیری از تمام ظرفیت های منابع انسانی در استان و استفاده  از ظرفیت زنان توانمند در پست های اجرایی استان و انتخاب مشاورین جوان  در تمامی دستگاههای دولتی شد .

در این بیانیه آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 مردم ایران بار دیگر در ۲۹اردیبهشت  ماه ٩۶ با رای کم نظیر خود مجددا مسیر تدبیر و عقلانیت را برای اداره کشور برگزیدند و نشان دادند خواهان ادامه راه عقلانیت و تدبیر در کشور هستند و در این میان زنان پیشتاز حرکت بودند و  با رویکردی عقلانی و  توسعه محور  ، نه نگاهی سهم خواهانه   خواستار تحقق این سخن گوهربار حضرت امام خمینی (ره) شدند  که فرمودند ” زنان باید در مقدرات مملکت  دخالت کنند.”

امروز زنان به عنوان نیمی از جمعیت تاثیر گذار جامعه با حضور خود در قدرت ، خواهان آن هستند  تا دست اندرکاران با تعریف راهبرد مشخص  ، برابری فرصت ها را جریان سازی نموده و شکاف هایی را که ریشه تاریخی و اجتماعی و فرهنگی دارد بازسازی  کنند و در ترمیم این شکافها ، شکاف جنسیتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

‎در شرایط کنونی مشارکت زنان در مدیریت کشور علاوه بر تحقق حقوق شهروندی آنها ،  یک ضرورت مسلم اجتماعی نیز هست تا زمانی که فرصت های برابر برای قرار گرفتن در پست های مدیریتی و اجرایی به زنان داده نشود، محرومیتی ناعادلانه بر زنان تحمیل شده است

جناب آقای تبادار حضور حضرتعالی به عنوان استاندار فارس با شعار توسعه محوری ، بذر امید را در دل مردم این دیار،  خصوصا زنان و جوانان ، این دو قشر تاثیر گذار اما کمتر دیده شده در فرایند توسعه نشانده است.

 و مهمتر اینکه شما از همان روز آغازین  کار ، با اراده مصمم اعلام نمودید که  توسعه همه جانبه از برنامه های جدی شماست ،  از آنجائی که  یکی از الزامات توسعه ایجاد فرصت های برابر برای آحاد جامعه است ،  انتظار جامعه زنان با توجه به  شناخت  کامل حضرتعالی  از قوانین و  درک عمیق از ضرورت توجه به توسعه متوازن استان ، بهره گیری از تمام ظرفیت های منابع انسانی در استان است.

این انتظارات با توجه به عزم جدی دولت  تدبیر و امید به  تحقق اصل ١٠٣ برنامه ششم توسعه و اختصاص ٣٠ درصد ظرفیت مدیریت اجرایی کشور به زنان تا پایان دوره ۴ ساله دولت دوازدهم ، انتظاری واقع بینانه خواهد بود.

جامعه زنان فارس ایمان دارند که حضرتعالی  در راس مدیریت عالی استان در اجرایی شدن این قوانین و مصوبه ها در استان تلاش نموده و در سیاست های محوری ، ظرفیت ها و قابلیت های زنان و جوانان را در سیاستگذاری و برنامه ریزی ها مورد توجه خاص قرار خواهید داد ، چرا که مطالعات نشان داده  توسعه و پیشرفت همه جانبه بدون توجه به مطالبات زنان و ایجاد فرصت های برابر و نادیده گرفتن ایده های نو و انگیزه جوانان که به منزله موتور محرکه فرایند توسعه هستند ، محقق نخواهد شد.

امید است که حضرتعالی ضمن توجه به بهره گیری  از ظرفیت زنان توانمند در پست های اجرایی استان و انتخاب مشاورین جوان  ، این  مهم را به تمامی دستگاههای دولتی و غیردولتی تحت نظارت خود تاکید فرمائید .

جمعیت زنان مسلمان نواندیش و مجمع زنان اصلاح طلب منطقه فارس  ضمن ابراز خرسندی از انتصاب حضرتعالی بعنوان استاندار فارس و قدردانی از دولت تدبیر و امید ، این انتصاب شایسته را تبریک گفته و برای حضرتعالی در خدمت به مردم و توسعه همه جانبه استان پهناور فارس که دارای ظرفیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی و  طبیعی بی شمار بوده،  آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

اینک فارسیان امیدوارند که درایت و تدبیر حضرتعالی در تدوین برنامه های راهبردی و  چینش نیروهای مجرب ، متخصص ، باورمند و پاک دست به عنوان همکاران  اجرایی ،   تحولی بزرگ در تسریع  فرایند توسعه استان ایفا کرده  و روزهای خوبی را برای مردم فهیم فارس به ارمغان آورد .

جمعیت زنان مسلمان نواندیش و مجمع زنان اصلاح طلب فارس اعلام می کنند که در این مسئولیت خطیر در کنار شما خواهند بود و از تمام ظرفیت های خود برای موفقیت حضرتعالی  استفاده خواهند کرد.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس

مجمع زنان اصلاح طلب استان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.