نماد سایت خبر ‏پارسی

تیر فتنه گران افراطی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سنگ خورد!

خبر پارسی – اصولگرایان افراطی استان فارس که همچنان خود را به کر گوشی زده تا صدای ملت را نشنوند از صبح روز گذشته (جمعه ۱۲ اردیبهشت)با اجیر کردن عده ای جوان که خود را دانشجو معرفی کردند سعی در ایجاد اغتشاش و ناامنی در فرودگاه شیراز داشتند.

این گروه که تعداشان به زور به ۱۵ نفر می رسید بهانه اغتشاش را سفر معاون امور اقوام و اقلیتهای مذهبی رئیس جمهور دانستند و در حالی شعار مرگ بر فتنه گر سر دادند که اقدام خود آنها نمونه بارز و روشن فتنه بود.

این عده بسیار قلیل که عکس و فیلم آنها را یک سایت اصولگرا منتشر کرده در تمام عکس ها صورت خود را با پلاکارد پوشانده اند تا شناسایی نشوند همچنان که در فیلم ارائه شده نیز چهره آنها پیدا نیست تا احیانا در منظر عموم نفرین نشوند!

سایت حامی اصولگرایان و منتقد دولت در حالی متظاهرانه سعی داشت در نوشته های خود چهره معتدلی از استاندار نشان دهد که در اغلب گزارش ها و تحلیل هایش شدیدترین حملات را علیه دولت صورت می دهد و حتی معاون رئیس جمهور را نیز یک فنته گر می خواند!

این سایت اصولگرا تلاش بسیار کرد با مثبت جلوه دادن چهره استاندار و معتدل خواندن وی از نشست اصلاح طلبان جلوگیری کند چرا که هر برنامه اصلاح طلبان را قدرت نمایی و دوپینگ سیاسی تعبیر کرد. اتهاماتی که اتفاقا در حوزه سیاست فی نفسه بد نیست بلکه لازمه کار سیاسی است.تلاش اصولگرایان که سعی داشتند فرماندار را نیز با خود همراه کنند البته به نتیجه نرسید و فقط مکان برنامه از سالن شهید دستغیب به تالار احسان تغییر پیدا کرد.تغییر برنامه نیز نه به دلیل هیاهوی اصولگرایان که به علت مصوبه ای بود که از یک سال و نیم پیش شورای تامین استان داشت.مصوبه ای که اجازه برگزاری نشست سیاسی را در تالار شهید دستغیب جهاد دانشگاهی نمی دهد،همچنان که جبهه پیروان خط امام نیز در ۲۲ بهمن ۹۲ نتوانست مجوز سخنرانی باهنر را در این سالن بگیرد.گفته می شود علت صادر نشدن مجوز از سوی شورای تامین استان در تالار شهید دستغیب واقع در خیابان ساحلی این است که نیروی انتظامی تامین امنیت برنامه های سیاسی را در این منطقه دشوار می داند.هرچند در تالار یاد شده بارها و بارها برنامه سیاسی برگزار شده و هیچ مشکلی هم پیش نیامده است.بحثی که می تواند در جلسات آتی شورای تامین به رای گذاشته شود.

تلاش برای برگزار نشدن «همایش اقوام و اقلیت ها ،چالش ها و فرصت ها» تنها برنامه اصولگرایان نبود، بلکه آنها از شب گذشته با ارسال پیامک انبوه خبر دادند که آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و امام جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) و مدیر حوزه مدرسه خان از دیدار با یونسی سر باز زده و سعی داشتند با به راه انداختن جنگ روانی اینگونه القاء کنند که معاون رئیس جمهور فردی تندرو  است که حتی علمای اصلاح طلب نیز از دیدار با وی سرباز می زنند!تلاش بیهوده ای که البته به ثمر ننشست و حجت الاسلام علی یونسی ظهر امروز با آیت الله ملک حسینی دیدار کرد و مورد استقبال گرم وی واقع شد.

علی یونسی همچنین با اقلیت یهودیان در کنیسه دیدار داشت تا آه از نهاد اصولگرایان افراطی بلند شود اصولگرایانی که با همه هیمنه شان توانستند اقلیتی ۱۵ نفری را به فرودگاه ببرند اما تیر آنها به سنگ خورد تا برای این مطلب تیتر بزنیم “تیر فتنه گران افراطی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سنگ خورد”!

خروج از نسخه موبایل