تیر فتنه گران افراطی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سنگ خورد!

خبر پارسی – اصولگرایان افراطی استان فارس که همچنان خود را به کر گوشی زده تا صدای ملت را نشنوند از صبح روز گذشته (جمعه ۱۲ اردیبهشت)با اجیر کردن عده ای جوان که خود را دانشجو معرفی کردند سعی در ایجاد اغتشاش و ناامنی در فرودگاه شیراز داشتند.

این گروه که تعداشان به زور به ۱۵ نفر می رسید بهانه اغتشاش را سفر معاون امور اقوام و اقلیتهای مذهبی رئیس جمهور دانستند و در حالی شعار مرگ بر فتنه گر سر دادند که اقدام خود آنها نمونه بارز و روشن فتنه بود.

resized_43447_596

این عده بسیار قلیل که عکس و فیلم آنها را یک سایت اصولگرا منتشر کرده در تمام عکس ها صورت خود را با پلاکارد پوشانده اند تا شناسایی نشوند همچنان که در فیلم ارائه شده نیز چهره آنها پیدا نیست تا احیانا در منظر عموم نفرین نشوند!

سایت حامی اصولگرایان و منتقد دولت در حالی متظاهرانه سعی داشت در نوشته های خود چهره معتدلی از استاندار نشان دهد که در اغلب گزارش ها و تحلیل هایش شدیدترین حملات را علیه دولت صورت می دهد و حتی معاون رئیس جمهور را نیز یک فنته گر می خواند!

resized_43449_660

این سایت اصولگرا تلاش بسیار کرد با مثبت جلوه دادن چهره استاندار و معتدل خواندن وی از نشست اصلاح طلبان جلوگیری کند چرا که هر برنامه اصلاح طلبان را قدرت نمایی و دوپینگ سیاسی تعبیر کرد. اتهاماتی که اتفاقا در حوزه سیاست فی نفسه بد نیست بلکه لازمه کار سیاسی است.تلاش اصولگرایان که سعی داشتند فرماندار را نیز با خود همراه کنند البته به نتیجه نرسید و فقط مکان برنامه از سالن شهید دستغیب به تالار احسان تغییر پیدا کرد.تغییر برنامه نیز نه به دلیل هیاهوی اصولگرایان که به علت مصوبه ای بود که از یک سال و نیم پیش شورای تامین استان داشت.مصوبه ای که اجازه برگزاری نشست سیاسی را در تالار شهید دستغیب جهاد دانشگاهی نمی دهد،همچنان که جبهه پیروان خط امام نیز در ۲۲ بهمن ۹۲ نتوانست مجوز سخنرانی باهنر را در این سالن بگیرد.گفته می شود علت صادر نشدن مجوز از سوی شورای تامین استان در تالار شهید دستغیب واقع در خیابان ساحلی این است که نیروی انتظامی تامین امنیت برنامه های سیاسی را در این منطقه دشوار می داند.هرچند در تالار یاد شده بارها و بارها برنامه سیاسی برگزار شده و هیچ مشکلی هم پیش نیامده است.بحثی که می تواند در جلسات آتی شورای تامین به رای گذاشته شود.

resized_43451_675

تلاش برای برگزار نشدن «همایش اقوام و اقلیت ها ،چالش ها و فرصت ها» تنها برنامه اصولگرایان نبود، بلکه آنها از شب گذشته با ارسال پیامک انبوه خبر دادند که آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و امام جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) و مدیر حوزه مدرسه خان از دیدار با یونسی سر باز زده و سعی داشتند با به راه انداختن جنگ روانی اینگونه القاء کنند که معاون رئیس جمهور فردی تندرو  است که حتی علمای اصلاح طلب نیز از دیدار با وی سرباز می زنند!تلاش بیهوده ای که البته به ثمر ننشست و حجت الاسلام علی یونسی ظهر امروز با آیت الله ملک حسینی دیدار کرد و مورد استقبال گرم وی واقع شد.

علی یونسی همچنین با اقلیت یهودیان در کنیسه دیدار داشت تا آه از نهاد اصولگرایان افراطی بلند شود اصولگرایانی که با همه هیمنه شان توانستند اقلیتی ۱۵ نفری را به فرودگاه ببرند اما تیر آنها به سنگ خورد تا برای این مطلب تیتر بزنیم “تیر فتنه گران افراطی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سنگ خورد”!

8 دیدگاه برای “تیر فتنه گران افراطی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سنگ خورد!

  1. سلام
    خسته نباشید از این سایت مثل افراطیتون
    من یک مسافر بودم که از تهران به شیراز می اومدم و همون لحظه توی فرودگاه بودم و تعداد این ها تا اونجایی که من شمردم بیش از 50 نفر بودند.

    چرا دروغ می نویسید؟؟ حداقل جرات داشته باشید راستشو بگید!! شما هم مثل اون ها افراطی هستید!!

  2. تعداد افراد در عکسها مشهود است که حدود 15 نفر هستند. حالا این مسافر محترم چطور 15 نفر را 50 نفر می بیند لابد از تبعات سفر است! اما بر فرض که 50 نفر یا 100 نفر یا بیشتر جمع می کردند آیا چنین تجمعاتی که بدون مجوز قاونی انجام می دهند نشانگر یک بام و دو هوا نیست و اینها خودشان را فراتر از قاونو جمهوری اسلامی نمی دانند؟ اگر اینها پیرو ولایت هستند که باید تابع قانون نظام هم باشند… از این گذشته این تجمعات چه پیامی دارد؟ ایا اینها با برادری دینداران ادیان توحیدی و همزیستی مسالمت امیز خداپرستان مخالفند؟ ایا اینها خوراک تبلیغاتی برای دشمنان درست نمی کنند که بیانیه ی حقوق بشر صادر می کنند که در ایران اقلیت های مذهبی در تنگنا و فشارند؟ این برادران اصولگرا طبق کدام اصول با این کارها نظام را بد جلوه می دهند؟

  3. سردبیر دروغگو تک تک این افراد دانشجو هستند
    اگر مدرکی دال بر دانشجو نبودنشون داری رو کن
    اجیر هم نشده بودن خودشون با پای خودشون رفتن

      1. خاک بر سرتان که تحمل یک کامنت منتقد هم ندارید؛ مشخصه کیا فتنه کردند که به قدرت برسند اما خدا زد پس سرشون!!
        مشخصه کیا با شعار راستگویی اومدند و بزرگترین دروغ قرن را دادند!!

  4. فرض کنیم دانشجو بوده و حتی بیش از 50 نفر هم بوده اند خوب که چی؟؟
    از برکت وجود دانشگاههای با اسامی مختلف تعداد دانشجویان این شهر به هزاران نفر می رسد. از این بین این خیل عظیم 50 نفر یا بیشتر هم اعتراض کنند!!
    اگر به دیگران هم اطمینانهای آنچنانی که به این افراد داده شده را عطا می کردند مشاهده می کردید که جمعیت های صدها هزار نفری در اعتراض به سیاست های غیر منطقی این گروه های تندرو فشار به خیابان می آمدند.
    از انتخابات هم درس نگرفتید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.