تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح روشنایی یک بلوار در صدرا

به گفته شهردار صدرا، اجرای طرح روشنایی بلوار جانبازان و معابر سطح این شهر با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال اجرا شد.

 

به گزارش خبر پارسی به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، در ادامه نصب پایه چراغ روشنایی در بلوارها و معابر سطح شهر، ۶۸۰۰ متر کابل خودنگهدار؛ ۱۴۰ عدد چراغ لاکپشتی ۳۰۰LED وات گل نور؛ ۱۴۰ عدد چراغ لاکپشتی ۱۵۰وات؛ ۱۴۰ عدد لامپ ۱۵۰ وات بخار سدیم و تعداد ۲۸۰ براکت چراغ توسط شهرداری صدرا خریداری و توسط واحد تاسیسات اداره برق این شهر نصب شده است.

 

مجتبی پارسایی شهردار صدرا هدف از اجرای این پروژه را زیباسازی و تأمین روشنایی معابر در شب عنوان کرد و گفت: این پروژه جهت رفاه حال شهروندان و زیباسازی منظر و چشم انداز شهری و همچنین تامین و حفظ امنیت شهروندان اجرا شده است تا شهروندان بتوانند از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره مند شوند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت روشنایی در شب، امسال بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه خرید و نصب پایه چراغ روشنایی در معابر شهر صدرا شده است که بزودی بهره برداری کامل انجام می شود.

 

به گفته شهردار صدرا خرید و نصب پایه چراغ روشنایی درمعابر سطح شهر با همکاری اداره برق در دستور کار شهرداری قرار دارد که بزودی روشنایی بلوار پارسه و همچنین حدفاصل چهارراه سلحشوران به سمت بیمارستان پیوند اعضا نیز اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.