نماد سایت خبر ‏پارسی

بزرگداشت پرفسور خدادوست در شیراز/ انصاری‌لاری: عشق،خدادوست را ماندگار کرد

خبر پارسی – استاندار اسبق فارس معتقد است که آنچه پرفسور خدادوست را ماندگار کرد، عشق ورزیدن او به انسان‌ها و عاشق بودن او است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمدابراهیم انصاری‌لاری، شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت پرفسور خدادوست، با تجلیل از مقام شامخ علمی و اجتماعی این پزشک فوق‌تخصص، تصریح کرد: عاشقان نوادر روزگار در هر دوره‌ای هستند و در تاریخ ماندگار خواهند بود.
انصاری‌لاری با بیان اینکه امروز بسیاری از مردم نیکوکار و خوب هستند، گفت: عشق چیز دیگر و نیکویی چیز دیگری است.
استاندار اسبق فارس با ابراز تاسف از اینکه تاکنون در خصوص بزرگانی نظیر پرفسور خدادوست و تجلیل از آنان دچار غفلت شده‌ایم، گفت: در عرصه اقتصاد و سیاست، شاید بتوان یکشبه از سربازی به سرداری رسید اما در حوزه‌ی علم اینگونه نیست.
انصاری‌لاری گفت: برای رسیدن به جایگاهی نظیر جایگاه کنونی پرفسور خدادوست باید سال‌ها رنج برد، مرارت کشید و دود چراغ‌خورد.
وی تاکید کرد: پرفسور خدادوست این توفیق را داشته که ابتدا خود را شناخته و قدر خود را شناخته است، کسی که خود را بشناسد و قدر خود را بداند، اولین و مهمترین قدم را در راه کمال انسانی برداشته.
انصاری‌لاری گفت: پرفسور خدادوست خود و استعدادهایش را خوب شناخت، لذا حامل خدمات ارزنده‌ای برای جامعه بشری شد که او را ماندگار کرده است.
وی گفت: او در زمره کسانی نبود که برود و بماند، او رفت و آمد کرد و تمام سختی‌های این رفت و آمد را بر خود هموار کرد تا خدمات ارزشمندش را در اختیار هموطنانش قرار دهد.
انصاری‌لاری تاکید کرد: پرفسور خدادوست مشکلات و سختی‌های ماندن را به رفتن و با بیگانگان در گلستان نشستن ترجیح داد و این‌ها همه ریشه در عشق دارد.
به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت پرفسور علی‌اصغر خداودست، به همت یونسکو در شیراز برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل