بزرگداشت پرفسور خدادوست در شیراز/ انصاری‌لاری: عشق،خدادوست را ماندگار کرد

خبر پارسی – استاندار اسبق فارس معتقد است که آنچه پرفسور خدادوست را ماندگار کرد، عشق ورزیدن او به انسان‌ها و عاشق بودن او است.

۳۳۹۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمدابراهیم انصاری‌لاری، شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت پرفسور خدادوست، با تجلیل از مقام شامخ علمی و اجتماعی این پزشک فوق‌تخصص، تصریح کرد: عاشقان نوادر روزگار در هر دوره‌ای هستند و در تاریخ ماندگار خواهند بود.
انصاری‌لاری با بیان اینکه امروز بسیاری از مردم نیکوکار و خوب هستند، گفت: عشق چیز دیگر و نیکویی چیز دیگری است.
استاندار اسبق فارس با ابراز تاسف از اینکه تاکنون در خصوص بزرگانی نظیر پرفسور خدادوست و تجلیل از آنان دچار غفلت شده‌ایم، گفت: در عرصه اقتصاد و سیاست، شاید بتوان یکشبه از سربازی به سرداری رسید اما در حوزه‌ی علم اینگونه نیست.
انصاری‌لاری گفت: برای رسیدن به جایگاهی نظیر جایگاه کنونی پرفسور خدادوست باید سال‌ها رنج برد، مرارت کشید و دود چراغ‌خورد.
وی تاکید کرد: پرفسور خدادوست این توفیق را داشته که ابتدا خود را شناخته و قدر خود را شناخته است، کسی که خود را بشناسد و قدر خود را بداند، اولین و مهمترین قدم را در راه کمال انسانی برداشته.
انصاری‌لاری گفت: پرفسور خدادوست خود و استعدادهایش را خوب شناخت، لذا حامل خدمات ارزنده‌ای برای جامعه بشری شد که او را ماندگار کرده است.
وی گفت: او در زمره کسانی نبود که برود و بماند، او رفت و آمد کرد و تمام سختی‌های این رفت و آمد را بر خود هموار کرد تا خدمات ارزشمندش را در اختیار هموطنانش قرار دهد.
انصاری‌لاری تاکید کرد: پرفسور خدادوست مشکلات و سختی‌های ماندن را به رفتن و با بیگانگان در گلستان نشستن ترجیح داد و این‌ها همه ریشه در عشق دارد.
به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت پرفسور علی‌اصغر خداودست، به همت یونسکو در شیراز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.