نماد سایت خبر ‏پارسی

اداره کل تعاون فارس، در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شناخته شد

آیین تجلیل از دستگاه های برتر استان فارس به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم با حضور استاندار فارس و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی از ۲۴ دستگاه اجرایی تجلیل شد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیز در این آیین به عنوان دستگاه برتر اجرایی در چندین شاخص، معرفی و از عملکرد وحید خداپرست، مدیر کل این اداره تقدیر شد.

خداپرست از برتری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به عنوان دستگاه اول و برتر استان در شاخص بهره وری خبر داد و عنوان کرد: دولت، توجه ویژه‌ای بر موضوع مردمی‌سازی خدمات و نیز افزایش بهره‌وری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه بهره وری مهمترین و اساسی ترین موضوع موفقیت سازمانی محسوب می‌شود، عنوان کرد: رتبه برتر بهره وری نشان از ارائه خدمات درست این اداره کل به بهترین شیوه می باشد و این امر با کارایی و اثربخشی بالای سرمایه های انسانی و استفاده صحیح از منابع سازمان محقق شده است.

وی ضمن تبریک به کارکنان توانمند و متخصص در مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: این موفقیت نتیجه تلاش همه پرسنل و همکاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است و بر اساس احصاء شاخص های بهره وری و در چرخه ی مدیریت بهره وری ، برنامه‌های ارتقاء و توسعه رویکردهای بهره وری تعریف شد و همه کارمندان با عمل به وظایف خود در این برنامه ها نقش مهمی در کسب این موفقیت داشته‌اند.

خداپرست با تاکید بر اینکه ارتقاء بهره وری ضرورتی مستمر است گفت: به طور یقین مسیر تعریف شده در راستای ارتقای بهره وری سازمانی به شکل مستمر مدنظر خواهد بود و با برقراری تعادل میان مدیریت عملیاتی و مدیریت استراتژیک نسبت به حفظ موفقیت این اداره کل در حوزه افزایش بهره وری اقدام خواهد شد.

این مسئول یادآور شد که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی نیز جزو ۵ دستگاه برتر استان معرفی شد.

خداپرست به این نکته اشاره کرد که این اداره کل در شاخص ترویج و توسعه فرهنگ نماز نیز به برتری رسید و در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز در جایگاه دوم در فارس قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در ادامه ترویج فرهنگ خدمت، توسعه فرهنگ عدالت گستری و کیفیت بخشی ارائه خدمات به مردم را از اهداف جشنواره شهید رجایی عنوان و تاکید کرد که این جشنواره، سنجشی مورد لزوم برای ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در تحقق برنامه‌های دولت است.

خروج از نسخه موبایل