کامیاب: رویکرد اصلی ورزش و جوانان ایجاد نشاط و شادی است

خبرپارسی – مدیرکل وزرش و جوانان استان فارس با این تاکید که ناراضی تراشی اسم رمز مخالفان نظام و دولت است، ایجاد شادی ونشاط را رویکرد اصلی ورزش و جوانان دانست.

حیدرعلی کامیاب کلانتری، یکشنبه ۱۰ تیر در همایش روسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس، گفت: برای همه آشکار شده که مخالفان اسلام و نظام اسلامی با تشکیل اتاق فکر و هزینه‌های میلیاردی، ایجاد فاصله بین مردم و نظام را از راه به مخاطره انداختن امنیت روانی جامعه دنبال می‌کنند.

وی ترویج یاس و ناامیدی را انحراف از مسیر تحقق مطالبات مردم و ایجاد اغتشاش و ناامنی ابزار ناامن کردن جامعه است ، گفت: هیچ کس نمی ‌ پذیرد که اعتراض و انتقاد صنفی به ریخته شدن خون یک بیگناه یا بر هم خوردن نظم اجتماعی و امنیت عمومی ختم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برنده ناامنی جامعه را مخالفان نظام دانست و برنامه‌ریزی برای مقابله صحیح با این سناریو را وظیفه‌ی تمام مسئولان خصوصا در اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس عنوان کرد.

کامیاب تاکید کرد: شاید برخی بگویند این مسائل چه ارتباطی به  ورزش و جوانان دارد ، اما نباید فراموش کنیم که امنیت و آرامش کنونی ما مرهون  خون هزاران جوان و ایثارگری جانبازان است.

وی خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ‌ های استان گفت: هزاران جوان به خون خود غلطیده اند تا صندلی ‌های مدیریتی به ما برسد بنابر این اگر برای حفظ این آب و خاک کاری نکنیم مدیونیم.

کامیاب وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را دو دستگاه مرتبط با مردم و دارای ارتباط نزدیک با جوانان دانست و گفت: نباید به اتفاقات رخ داده در جامعه بی تفاوت بود بلکه با برنامه ‌ ریزی دقیق ضمن هدایت نسل جوان باید با دسیسه‌ها هدفمند مقابله کرد.

وی جوانان و ورزشکاران را افراد تاثیرگذار جامعه دانست گفت: یکی از وظایف روسای ادارات ورزش و جوانان در شهرستان ‌ های استان ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ثمره این  اعتمادسازی را ایجاد وحدت در جامعه دانست و خطاب به حاضران در جلسه گفت: باید با شفاف سازی در اقدامات و کم کردن فاصله بین دولت و مردم اجازه ایجاد تفرقه را به معاندین نظام نداد.

کامیاب برنامه ریزی برای ایجاد نشاط و شادی در جامعه را توسط اداره‌های ورزش و جوانان را خواستار شد و گفت: با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی می توان ضمن ایجاد نشاط در جامعه زمینه ایجاد وحدت ملی را بیش از پیش فراهم ساخت.

وی ایجاد شور و نشاط در جامعه هنگام حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را یادآور شد و گفت: همه دیدیم بازی‌های تیم ملی چگونه قلب تمام ایران را با هم همراه کرد.

کامیاب تاکید کرد که کم کاری و سستی در حوزه ورزش و جوانان به هیچ وجه پذیرفت نی نیست لذا هر کس احساس یأس و ناامیدی می کند از مدیریت استعفا دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از مسئولان خواست قدر مردم را بدانند و گفت: اینکه کسی در قبال این مردم روحیه‌ی ناامیدی را رواج داده و با کم‌کاری زمینه‌ی یاس و سرخوردگی جامعه را فراهم کند، قابل پذیرفتن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.