کامیاب: اقدامات جهاد دانشگاهی فارس در حوزه جوانان خوب و اثرگذار است

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس: اقدامات جهاد دانشگاهی فارس در حوزه جوانان طی یک سال گذشته خوب و اثرگذار بوده است .

حیدرعلی کامیاب شنبه ۲۸ دی در آیین افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس که به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: مجموعه جهاددانشگاهی فارس طی یکسال گذشته اقدمات خوب و اثرگذاری در حوزه جوانان انجام داده است و امروز هم تعامل نزدیک با حوزه جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان دارد.

حیدر علی کامیاب امروز شنبه ۲۸ دیماه در آیین افتتاح مرکز نو آوری وشکوفایی جهاد دانشگاهی فارس، اقدامات این نهاد را در حوزه جوانان طی یک سال گذشته خوب و اثرگذارارزیابی کرد و اقزود: جهاد امروز هم تعامل نزدیکی با حوزه جوانان و اداره کل ورزش و جوانان فارس دارد .

او در ادامه این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس با وزیر ورزش و جوانان انجام می شد با تشکر از سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت‌های اجتماعی، گفت: آنها با اقدامات و موفقیت‌های خود این پیام را می‌دهند که ما دائما باید به فکر حمایت‌های مادی و معنوی از آنها باشیم، چرا که امروز نقش جوانان پررنگ تر از گذشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: امروز خط مشی وزارت ورزش و جوانان به سمت تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر اهمیت به جوانان با توسعه زیرساخت‌های جوانان سوق پیدا کرده است.

کامیاب عنوان کرد: زیرساخت‌های خوبی طی سال‌های گذشته با راه‌اندازی خانه‌های جوان، اقدمات خوب و موثری در سایر حوزه‌ها به ویژه ازدواج، خانواده و کارآفرینی، مشارکت جوانان و … انجام شده و پس از ۴٠ سال مجمع ملی جوانان تشکیل شد تا به جوان ایرانی هویت بیشتزی القاء شود.

او با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های وزارت ورزش وجوانان در سطح کشور با نیروهای مسلح، بانک‌ها و… گفت: یکی از بهترین تفاهم‌نامه‌ها با جهاددانشگاهی است که امروز راه‌اندازی مرکز منش یکی از ثمرات آن است.

مدیرکل ورزش وجوانان فارس با بیان اینکه جوانان ما طرح‌های خوبی دارند و دولت طی سال‌های گذشته به آنها خدمات مادی داده که کافی نیست، گفت: این مرکز نوآوری و شکوفایی قبلا توسط جهاددانشگاهی فارس راه‌اندازی شده اما در جریان اغتشاشات آذرماه آسیب دید.

کامیاب از احیای مجدد این مجموعه تشکر کرد و گفت: باید مشاوره خوب به جوانان دهیم که مسیر آنها اینده دار و نه احساساتی باشد.

او خاطرنشان کرد: در دو دهه قبل طرح‌های زیادی در قالب طرح‌های اشتغال و کارآفرینی ارائه شد اما تصمیمات احساسی نتوانسته پس از دو دهه کاری برای جوانان کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین با بیان اینکه جهاددانشگاهی با راه‌اندازی این مرکز سنگ تمام گذاشتند، عنوان کرد: امید است افتتاح این مرکز تکمیل کننده طرح‌های دیگر در حوزه کارافرینی باشد که از سال‌های گذشته در حال اجراست.

کامیاب ابراز امیدواری کرد که با خرد جمعی در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان، شاهد مشاوره‌های خوب به جوانان برای بهره برداری بیشتر از خدمات باشیم.

او با بیان اینکه بهترین سرلوحه ما در این مرکز و حوزه جوانان، بیانات رهبری است، عنوان کرد: در حوزه اقتصاد جوانان ما باید سختی‌ها را تحمل کنند تا روی پای خود بایستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امید است در طول سال‌های اینده شاهد بهره برداری از اقدمات و برنامه‌های خوب این مرکز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.