هیچ تضمینی برای کسانی که از اغذیه فروشی های سیار خرید می کنند نیست

خبرپارسی – دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هیچ تضمینی برای سلامت شهروندان و مسافرانی که از اغذیه فروشی‌های سیار غذا خریداری و مصرف می‌کنند، وجود ندارد وجود ندارد

حسین درویشی یکشنبه ۲۰ اسفند در کنفرانس خبری از شهروندان  و مسافرین خواست تا از خرید غذا تحت عنوان غذای خانگی از خودروهای سواری که در ورودی خیابان‌ها اقدام به توزیع می‌کنند، خودداری کنند.

او با بیان اینکه در ایام تعطیلات از همه مراکز درمانی و دارویی و غذایی بازدید خواهد شد، گفت: هیچ تضمینی برای سلامت شهروندان و مسافرانی که از اغذیه فروشی‌های سیار غذا خریداری و مصرف می‌کنند، وجود ندارد وجود ندارد .

درویشی اضافه کرد: طبق روال هرساله با دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این دانشگاه از ابتدای بهمن‌ماه با حضور معاونین دانشگاه تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه به همه مراکز دولتی و خصوصی اعلام آمادگی لازم برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی شده است، افزود: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون ۹۲ بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی جهت تامین اقلام ضروری دارویی و بهداشتی در ایام عید انجام شده است .

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فعالیت ۶۷ بیمارستان، ۳۸۰ تخت دیالیز، ۵۰ داروخانه شبانه‌روزی و سه مرکز شبانه‌ ‎ روزی داندانپزشکی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد .

درویشی به تعامل و هماهنگی با نهادهای برون سازمانی در سطح شهرها از جمله ساماندهی محل‌های اسکان مسافر که توسط شهرداری، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مجهز شده‌اند، اشاره کرد و ساماندهی مرکز ۱۸۱۹ پایش درمان های مراقبتی و تدوین کتابچه به عنوان سفرنامه سلامت را از اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این دانشگاه عنوان کرد .

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: این ستاد همگام با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیلات سفرهای نورزی حضور خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.