نشست هفتم روزنامه نگار در زوم به ایستگاه «مهر» رسید!

خبر پارسی – هفتمین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس،با عنوان روزنامه نگار در زوم به بررسی آثار یکی از جوان ترین فعالان رسانه ای  فارس می پردازد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس هژیر فتحی دبیر منطقه ای خبرگزاری مهر و سرپرست این خبرگزاری در استان فارس، متولد ۱۲ مهر ۱۳۶۴  است که کار خبری خود را از سال ۸۳ با هفته نامه همگام (چاپ شیراز) به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی و شهری آغاز و در ۳۰ شماره (از شماره ۶ تا ۳۶) برای این هفته نامه قلم زد.

او سال ۸۵ به روزنامه افسانه در شیراز  پیوست. فتحی ابتدا خبرنگار گروه حوادث روزنامه افسانه بود و پس از آن به بخش خبری این روزنامه ملحق شد. همکاری فتحی با روزنامه افسانه حدود یکسال به طول انجامید و از سال ۸۶  سرپرست خبرگزاری مهر در استان فارس شد.

او همچنین  از سال ۸۸ دبیری منطقه ای این خبرگزاری را بر عهده گرفت.

فتحی هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات اجتماعی است و  در طول سال های فعالیت رسانه ای خود عناوینی نیز در جشنواره های مطبوعات استانی و کشوری کسب کرد که شامل نفر دوم جشنواره فصلی مطبوعات کشور در سال ۱۳۹۰ در بخش گزارش و نفر سوم جشنواره مطبوعات فارس در بخش خبر در سال ۱۳۹۲ است.

هژیر فتحی عضو اتاق فکر محیط زیست فارس ونائب رئیسی خانه مطبوعات فارس در این سال ها بوده است.

 روز پنج شنبه اول بهمن ساعت ۳۰ / ۱۷ دقیقه عصر، آثار این روزنامه نگار جوان در سالن اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس نقد و بررسی خواهد شد.

پوستر هفتمین نشست روزنامه نگار در زوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.