نایب رئیس اتاق ایران: هیچ تخلفی در مباحث مالی در اتاق شیراز رخ نداده است

خیرپارسی – خزانه دار و عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: بنده به عنوان امین التجار و خزانه دار اتاق ایران اعلام می کنم که در مباحث مالی هیچ تخلفی در اتاق شیراز رخ نداده است .

حسین پیرموذن امروز پنجشنبه ۴ بهمن در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: در تمام تشکل‌های بخش خصوصی مرتبط با اتاق بازرگانی، اعضای هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه منتخب، حق دریافت حقوق، مزایا، عیدی، پاداش، حق جلسه و … را ندارند.

وی در عین حال گفت: اعضای هیئت نمایندگان می توانند تحت عنوان رئیس، نواب، معاون یا دیگر مباحث و براساس تصمیم و مصوبه هیئت نمایندگان، در امور مختلف همکاری و کمک داشته باشند.

پیرموذن با بیان اینکه هر سال ۲ نوبت  یکی در همین ایام و نوبت بعد در خرداد ماه گزارش کامل وضعیت مالی اتاق‌های بازرگانی استان ها به اتاق کشور اعلام می شود، گفت: اتاق کشور هم به بررسی و حسابرسی ان پرداخته که در این بررسی ها هیچ گونه شکایتی ار اتاق شیراز ارائه نشده  که بالطبع هیچ تخلفی از اتاق شیراز دیده نشده است .

او با تاکید براینکه بنده به عنوان امین التجار و خزانه دار اتاق ایران اعلام می کنم که در مباحث مالی هیچ تخلفی در اتاق شیراز رخ نداده است، افزود: اتاق بازرگانی شیراز در سطح ایران و حتی بین الملل دارای جایگاه خوبی است و طی سه دوره گذشته، اتاق بازرگانی شیراز دارای جایگاه شایسته ای بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به قرارداشتن در ایام انتخابات هیئت نمایندگان اتاق‌های کشور، لزوم حفظ آرامش برای انجام انتخاباتی خوب را یادآور شد و گفت: هر چهارسال، این انتخابات در بهمن ماه برگزار و در هر استان ۱۵ نفر به عنوان اعضای هیئت نمایندگان انتخاب خواهند شد که این افراد از میان خود هئیت رئیسه را انتخاب می کنند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: رسانه ها در حفظ و ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی شیراز تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند.

نایب رئیس کمیته انضباطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.