مقایسه دانشجویان دانشگاه شیراز با گروهک تروریستی داعش گناهی نابخشودنی است/ شورای تامین چرا سکوت؟

خبر پارسی – در حالی که مدیر سایت خبر پارسی در شهریور ماه سال جاری به دلیل انتشار بیانیه اصلاح طلبان و عبارتی که در این بیانیه به کار رفته بود،دچار مشکل شد و در نهایت مجبور شد آن بیانیه را از سایت خود حذف کند و تکذبیه ای بدون مهر و امضا را در این ارتباط منتشر کند،رسانه های اصولگرا هفته گذشته پای داعش را به شیراز و مهمترین دانشگاه آن کشیدند و هیچ نهاد و ارگانی از جمله شورای تامین نسبت به این تیتر زننده و مشمئز کننده و توهین آمیز مدعیان ارزش ها واکنش نشان نداد و پای مدیران این رسانه ها به هیچ محکمه قضایی باز نشد!
تیتر «داعش در دانشگاه شیراز» بدون هیچ تردیدی تشویش اذهان عمومی است و مقایسه دانشجویان با گروهک تروریستی داعش یقینا گناهی نابخشودنی و قیاس مع الفارقی است چرا که دانشجویان مسلمان ایرانی هیچ شباهتی به گروهک تروریستی داعش ندارند.

Untitled
اتفاقاتی که در فیلم مورد ادعای سایت مدعیان ارزش ها رخ داده اگر هم صحنه سازی نباشد و واقعیت داشته،بی کفایتی مدیران اصولگرای دانشگاه شیراز و نیز شورای تامین استان در سال ۸۸ را می رساند.شورایی که بدون تردید اصولگرا و منصوب به دولت احمدی نژاد بود.اگر مسئوولین وقت لیاقت و کفایت داشتند هرگز چنین اتفاقی در دانشگاه نمی افتاد و آن فیلم هم اگر ساختگی نبوده، پیداست که مسئوولین وقت از ترس اینکه بی لیاقتی شان اثبات نشود فیلم را منتشر نکرده اند.
خبر پارسی هرگونه آشوب و هرج و مرج را از ناحیه هر کس قویا محکوم می کند و خواهان گفتمان متقابل و نقد در چارچوب قانون و اخلاق است.از همین رو هرگونه آتش سوزی و هرج و مرج و اردو کشی خیابانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکوم می کند و همواره آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد اما از قضاوت کردن بی مورد و تهمت زدن و بی آبرو کردن افراد، بخصوص مومنین، پرهیز کرده و مقایسه دانشجویان با گروهک تروریستی داعش را یک گناه نابخشودنی می داند و از ریاست محترم دانشگاه شیراز که دانشجویانش را با تروریست ها مقایسه کردند می خواهد پیگیر موضوع باشد تا هرکسی با اسم و عنوان ارزش ها دست به هرکاری که خواست نزند.
خبر پارسی همچنین از شورای تامین استان تعجب می کند که چطور در مقابل این قضیه ساکت مانده است؟چرا جناب آقای امیری فرماندار و ریاست محترم شورای تامین شیراز برای این اتفاق واکنش نشان نمی دهد و قضیه را در شورای تامین مطرح نمی کند؟! دوستان ما در دولت فقط برای خبر پارسی حساس می شوند و در شورای تامین طرح گلایه می کنند؟!
یک بار دیگر تیتر سایت مدعیان ارزش ها را از ذهن بگذرانید،«فیلم داعش در دانشگاه شیراز / مستندی از سه روز آشوب و درگیری» این تیتر تشویش اذهان عمومی نیست؟تهمت نیست به دانشجویان؟ مخاطب عامی که این تیتر را می خواند وحشت نمی کند که مگر پای داعش به شیراز رسیده؟آن هم در دانشگاه؟آن هم سه روز آشوب و درگیری؟
رجاء واثق داریم که دادستانی محترم و مدعی العموم عادلانه و بدون از هرگونه تعصب جناحی و گروهی با کسانی که «اقدام تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی» می کنند برخورد قانونی خواهد داشت.

Untitled2

12 دیدگاه برای “مقایسه دانشجویان دانشگاه شیراز با گروهک تروریستی داعش گناهی نابخشودنی است/ شورای تامین چرا سکوت؟

  1. خدا شفا بده تو رو فرزاد جون. چون به تو گیر دادن، حالا باید مزخرف بگی و به همه گیر بدی؟ معنی تیتر رو نمی فهمی انگار. البته اینکه به هم مسلکان فتنه گرت جسارت شده، معلومه که به تو هم برمیخوره. حق داری. توهماتت رو دوباره قلمی کن. راستی شنیدم فیلم هم زیاد میبینی. در هر صورت موفق باشی. دوستای تو در دانشگاه حتی اگر دانشجو هم بوده باشن، از داعش کم ندارن. چطور داعش مسجد تخریب میکنه، اونا هم فرش مسجد رو آتیش زدن. به انتخابات ایراد داشتن، به فرش مسجد و کتابهای دینی چیکار داشتن آخه.
    در هر صورت بنویس که نوشتن باعث خنده های بسیار میشود.

    1. ادبیات شما به ادبیات آدم های … بیشتر شبیه است اما خودت مسلمانی مسلمان نادان!

      1. منطق تو اما کاملا شبیه ادم های دیوانه است. خداوکیلی در شرایطی که عصبانی نیستی، متن رو دوباره بخون. واقعا خوبی؟

      2. شما عصبانی هستی یا سردبیر؟ادبیات خودت رو یک بار دیگه نگاه کن!چیه مچ گیری شده حالتون گرفته شد؟یک رسانه تیتر بزند داعش در دانشگاه شیراز مستند سه روز درگیری و آشوب مخاطب فکر نمی کند واقعا داعش به شیراز حمله کرده؟تشویش اذهان عمومی نیست آقای عصبانی؟از ترس که با اسم مستعار هم پیام گذاشتی!
        راستی چرا مدیران با کفایت احمدی نژاد نتوانستند آشوب عده ای که شما آنها را داعش خطاب کردی خاموش کنند سه روز طول کشید؟ راستی داعش در سال ۸۸ و قبل از حمله به عراق به ایران حمله کرده بود؟!به شیراز رسیده بود؟امنیت کشور را آن روزها دوستان شما بر عهده داشتند چه بی لیاقت بودند و بی کفایت….

  2. شما همون بازی رایگان کاپیتان مجرم رو توی اوقات فراغتت انجام بده، کسی انتظار نداره سایت رو به روز کنی. والا

  3. بی لیاقت نبودند. تو و امثال تو وقیح بودید که از مصونیت دانشگاه سوء استفاده کردید. در خصوص تیتر حتی اگر به فرض، حرفت هم درست باشد که نیست، تو از جای دیگر سوخته ای. خودت هم بهتر میدانی. پس آسمان ریسمان نباف.

    1. جناب احمدیان

      آقا چی شده اینهمه سوختی؟
      اینکه سوختن نداره

      تا جایی که یادمه امثال داعش در ایران به افکار شما نزدیکترند نه به افکار دانشجویان

  4. با سلام
    امام خمینی در سال ۵۸ در جمع فرماندهان سپاه پاسداران گفت. من می ترسم از اینکه اسلام را از دست محمد رضا در آوردیم و الان به چنگ ما گرفتار شده باشد.حالا شما هی بگید بوی سوختن میات اصول گرا بی تفکر و اصلاح طلب بی تفکر مثل؟

  5. افسوس که اساتید بسیجی همچون پروفسور نیلی احمدآبادی با آن همه تلاش بر علیه فتنه از مدیریت کنار گذاشته شدند و از توان این بسیجیان بابصیرت در دانشگاه استفاده لازم نشد.اجرکم عندالله

  6. از استاد بسیجی جناب اقای دکتر حسن نیلی احمد آبادی که در دفاع از انقلاب طی این جریانات بدون وسیله خاصی تنها با چوب و سنگ در برابر هجوم این دانشجویان فریب خورده و فتنه گر دفاع میکردند سپاسگزارم و به داشتن اساتید با همتی چون ایشان افتخار می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.