معاون پارلمانی رئیس جمهور: سیاست دولت توسعه متوازن و عدالت محور ورزش در کشور است

خبرپارسی – معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سیاست دولت توسعه متوازن و عدالت محور ورزش در کشور است.

حسینعلی امیری که امروز شنبه ۱۹ بهمن در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای بانوج از توابع شهرستان داراب سخن می گفت با اشاره به توسعه زیر ساخت های ورزشی استان فارس در روستا ها و مناطق کم برخوردار افزود:دولت در لوایح،آئین نامه و بخشنامه های صادر شده از سوی خود همواره به ورزش نگاهی ویژه داشته است.

وی افزود:آنچه در این نگاه ویژه مد نطر بوده توسعه عدالت محور و متوازن در استان های مختلف با اولویت توسعه مناطق روستایی وکم برخوردار بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور توسعه زیر ساخت های ورزشی استان فارس را رخدادی قابل تحسین دانست و بابیان اینکه  شتای توسعه استان فارس در زمان مسئولیت عنایت اله رحیمی چند برابر شده افزود:خوشحالی و لبخند نوجوانان و جوانان نفاط مختلف استان زمان بهره برداری از پروژه های ورزشی خستگی را از تن مسئولان می زداید.

امیری عملکرد مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جانان فارس را قابل تقدیر دانست و با بیان اینکه مدیر کل استان فارس جزو مدیران خوب دولت محسوب می شود افزود: افزایش سه رقمی سرانه ورزش دراستان اتفاقی میمون و بزرگ است اما ادامه روند خدمت رسانی به مردم می بایست بدون توقف ادامه یابد.

در ابتدای این مراسم حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس گزارشی از ۶۱ پروژه ورزشی که طبق  در دهه فجر امسال در استان فارس به بهره برداری رسیده یا خواهد رسید را ارائه داد.

گفتنی است با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهورسالن چند منظوره روستای بانوج از توابع شهرستان داراب در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.