مشی اعتدالی ۲۴ خرداد در مسلخ اصولگرایان فارس ذبح می شود؟

خبر پارسی: در حالی‌ که تغییرات مدیران اجرایی در استان همچمان روند کندی را طی می کند هر هفته شاهد امضای انبوهی از احکام شهردارانی هستیم که به جبهه اصولگرایان افراطی تعلق دارند.

در شرایطی که روند تغییرات در استان فارس همچنان در هاله‌ای از ابهام دنبال می‌شود، اما هر هفته شاهد امضای احکام شهردارانی از سوی استاندار هستیم که توسط اعضای شوراهای شهر و روستا پیشنهاد شده‌اند.

انتصاب این شهرداران در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این انتصاب بخشداران و فرمانداران در استان فارس با حکم وزیر کشور، منوط به عضویت افراد در وزارت کشور شده بود اما سوابق برخی از شهرداران منصوب شده نشان می‌هد که این افراد فاقد عضویت در وزارت کشور هستند.

اگرچه انتخاب شهردار طبق قانون حق شوراهای شهر است اما اخبار شنیده شده حاکی است کمیته‌ای سه نفره متشکل از «محسن اردکانی» معاون عمرانی استاندار، «محمدرضا دیهمی» عضو شورای شهر شیراز و مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی و «محمودرضا طالبیان» عضو شورای شهر شیراز با همکاری نمایندگان فارس در خانه ملت، در فرصت دو ماه گذشته ضمن تماس با شوراهای اسلامی شهرهای بزرگ استان فارس تلاش کردند لیستی از افراد را به عنوان شهردار به این شوراها پیشنهاد کنند. خبر پارسی اگرچه این اخبار را موثق نمی داند اما شنیده ها ی درگوشی همچنین حکایت از آن دارد که فشار محسن اردکانی برای افراد پیشنهاد شده توسط کمیته ۳ نفره اصولگرایان به شوراهای شهر بسیاری از شهرهای استان اثربخش بوده و هم اکنون لیستی از شهرداران اصولگرا یا حکم خود را از استاندار دریافت کرده‌اند و یا در انتظار صدور حکم هستند.

اگر اخبار یاد شده موثق باشند،به نظر می‌رسد این روند انتصاب شهرداران و نیز فشار گسترده نمایندگان مجلس بر استاندار برای جلوگیری از تغییر مدیران افراطی باقی مانده از گذشته باعث شده مشی اعتدالی مورد نظر مردم در ۲۴ خرداد در مسلخ افراطی اصولگرایان ذبح شود.

5 دیدگاه برای “مشی اعتدالی ۲۴ خرداد در مسلخ اصولگرایان فارس ذبح می شود؟

  1. حق با شماست. انگار دولت روحانی همه حرفهایش را فراموش کرده. خسته شدیم از این مدیران اصولگرای بی لیاقت که مردم را وحشتناک به تنگ آورده اند

  2. با همین مراجعه اولم به سایت فهمیدم چه کاره اید
    شما هدفتان تخریبتان یک جریان است
    که می خواهید از طریق تخریب کردن اردکانی” چهره شاخص اصولگرا
    به اهدافتون برسید

      1. اگه مهم نبود این قدر تخریب و تهمت از طرف دیگران و شما (که البته هیچ کدومتون عددی نیستید) پشتش نبود
        داداش این خرمایی که داری می خوری ما خوردیم هستشم تف کردیم
        حتی یه بچه دو ساله هم می فهمه سایتتون چه کاره است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.