مسابقه عکاسی “زائران عشق” در فارس برگزار می شود

خبر پارسی -رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و حضور عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین، این سازمان مسابقه عکاسی سلفی با عنوان “زائران عشق” را در استان فارس برگزار می شود.

photo_2016-11-06_10-53-38

میلاد امیری نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقه عکاسی موبایلی در دو بخش سلفی و آزاد با موضوع زیارت اربعین حسینی در استان فارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمام زائران استان فارس که در ایام اربعین امسال به عتبات عالیات و حرم های مطهر در کشور عراق مشرف می شوند می توانند با گرفتن عکس با دوربین های تلفن همراه خود در این مسابقه شرکت کنند.

امیری نژاد اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقه نمایش جلوه های باشکوه حماسه حضور مردم و شیعیان دردفاع از آرمان های اسلام، ثبت لحظه های ماندگار از سفر زائران حسینی به حرم های مطهر امامان در کشور عراق به ویژه حرم های مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و عشق و ارادت مردم به سید الشهدا(ع) با بهره گیری از هنر عکاسی به وسیله دوربین تلفن همراه است.

وی بیان داشت: حضور افراد دراین مسابقه عکاسی محدودیت سن ندارد و شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را تا چهارم آذرماه ۹۵ یک هفته بعد از اربعین به تلگرام شماره تلفن ۰۹۰۱۴۹۵۲۳۷۴ و یا ایمیل bsj.r.fars@gmail.com ارسال کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه این مسابقه عکاسی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برگزار و به نفرات برتر جوائز اهدا می شود اظهارکرد: از عکس های منتخب و برگزیده این مسابقه نمایشگاه عکس در شیراز برگزار می شود.

 

امیری نژاد گفت: همچنین امسال برای نخستین بار در کشور، کاروان پیاده بسیجیان اصحاب رسانه استان فارس شامل ۴۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه های فارس در راهپیمایی اربعین حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.