لغو مراسم گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) / معنای وحدت را خیلی خوب فهمیدیم! / اینجا شیراز است پایتخت پایداری!

خبر پارسی – سایت بنیاد امید ایرانیان شعبه فارس، خبر از لغو مراسم گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در شیراز داد.
این سایت در خبری اعلام کرده است: مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص ) و امام جعفر صادق (ع) که مقرر بود در روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۱۰/۱۷ در سالن حضرت زینب سلام الله علیها و با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین سروش محلاتی برگزار گردد , لغو گردید.

Untitled
برخی منابع خبری اعلام کردند لغو زنجیره ای برنامه های اصلاح طلبان با فشار برخی گروها همچنان ادامه دارد تا ثابت شود شیراز نه پایتخت فرهنگی که پایتخت «فشار» و «پایداری» است!
چند روز پیش گروه لیان در بوشهر کنسرت موسیقی داشته . برخی گروه ها پشت در استانداری تجمع می کنند مدیر کل شیرزن فرهنگ و ارشاد بوشهر پای مجوزش می ایستد. استاندار هم از نیروی انتظامی می خواد تجمع کنندگان بدون مجوز را متفرق کنند.کنسرت هم در نهایت اجرا شد. شورای تامین استان بوشهر هم نگذاشت هیچ اتفاقی در شهر بیفتد.اینجا در شیراز گروه های معلوم الحال شماره تلفن مدیر کل فرهنگ و ارشاد و فرماندار را به شما پیامک می کنند تا به آنها پیام بزنید یا فلان برنامه را تعطیل کنید یا چنین و چنان می کنیم و جالب تر اینکه مدیر کل فرهنگمان هم با سایت های مخالف مصاحبه می کند و خبر از لغو مجوز کنسرت موسیقی می دهد بعد ادعا می کنیم پایتخت فرهنگی هستیم!!!
از طرف دیگر استاندار فارس پای صحبت افراطیون اصولگرا می نشیتد. به برنامه هایشان می رود و به تجمعات غیر قانونیشان حق می دهد! جالب اینجاست که همه ما کاتولیک تر از پاپ شده بودیم و سخنرانی که همه علیه او موضع گرفتیم دادگاه ویژه روحانیت تبرئه می کند و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…
در پایان فقط یادآور می شویم هفته وحدت است معنای وحدت را خیلی خوب فهمیدیم!عشق به رسول الله هم …

2 دیدگاه برای “لغو مراسم گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) / معنای وحدت را خیلی خوب فهمیدیم! / اینجا شیراز است پایتخت پایداری!

  1. آقای استاندار
    اندکی به خاطر بیاورید: مردم به آقای روحانی رای داده اند و نه آقای جلیلی. به هر حال شما استاندار دولت تدبیر و امید هستید و نه دولت مهرورز و منسوب به جبهه پایداری.
    هرگاه در دولت احتمالی آقای جلیلی استاندار و یا مسوول رده بالاتر شدید(که حتم دارم با عملکرد شایان توجه و قابل تقدیرتان خواهید شد)، رویه فعلی تان را در پیش بگیرید

    1. سلام
      یادتان باشد که برای استاندار شدنش چه سینه ها که چاک نکردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.