فارس صدر نشین کاهش متوالی دو ساله تلفات جاده ای کشور/ تقدیر از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

خبرپارسی – طبق انتشار آمار تلفات حوادث رانندگی در سال ۹۷ از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور و بررسی وضعیت عملکردی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در ارتقای ایمنی راهها،این استان موفق به کسب رتبه برتر در کاهش متوالی دو ساله در تلفات ناشی از تصادفات ترافیکی در راههای برون شهری و روستایی شد.

به گزارش اداره روابط عمومی رهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن اعلام برتری این اداره کل در ایمن سازی و کاهش تلفات جاده ای در میان سایر استان ها از زحمات و تلاش های علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس تقدیر کرد .

عبدالهاشم حسن نیا در متن نامه تقدیر با اشاره به برتری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در کاهش متوالی دو ساله در تلفات ناشی از تصادفات ترافیکی در راههای برون شهری و روستایی مطابق با انتشار آمار از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور از ایجاد بستری امن و روان توسط این اداره کل برای کاربران جاده ای چنین عنوان کرد:

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس سیاهپور

مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

سلام علیکم

با توجه به انتشار آمار تلفات حوادث رانندگی سال ۹۷ از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور و بررسی وضعیت عملکرد آن اداره کل در ارتقای ایمنی،آن استان موفق به کاهش متوالی دو ساله در تلفات ناشی از تصادفات ترافیکی در راههای برون شهری و روستایی شده است.

نظر به اینکه زحمات و تلاش های جنابعالی و مجموعه همکاران موجبات ارتقای ایمنی حمل و نقل و ایجاد بستری ایمن و روان را در راههای آن استان فراهم نموده اس،لذا از جنابعالی و همه همکاران پرتلاش آن اداره کل تقدیر و تشکر می شود.

امید است با استمرار تلاشها در سایه همکاری و تعامل با سایر دستگاههای مسئول در این حوزه به ویژه استفاده از ظرفیت های کمیسیون اجرایی ایمنی استان،روند کاهشی تلفات جادهای در راههای استان تداوم یابد.

         عبدالهاشم حسن نیا

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.