فارس به عنوان استان برتر در حوزه جوانان برگزیده شد

خبر پارسی – در گردهمایی مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان های سراسر کشور که در جزیزه قشم برگزار شد استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه جوانان معرفی شد
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس ، همایش مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان های سراسر کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین ایشان سه شنبه در جزیره قشم و در سالن همایش فرمانداری این شهرستان برگزارشد و استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه جوانان معرفی شد و از حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس و علی رضایی معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در همین رابطه گفت : از همه همکاران عزیز در همه حوزه ها به ویژه حوزه جوانان که با تلاش های خود موجب افتخار برای استان فارس شدند، تشکر می کنم .
کامییاب افزود: در این گردهمایی که فرصت ۱۰ دقیقه ای برای بیان دیدگاه ها در اختیار مدیدران کل برتر قرار گرفت سه طرح به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد گردید که مورد موافقت قرار گرفت . طرح ملی خانه جوان ، کنگره محرم و جوانان و طرح ورزش و جوانان محلات از جمله مواردی بود که به عنوان طر ح های پیشنهادی ارایه شد.
گفتنی است : سه استان فارس ، البرز و زنجان به عنوان استان های برتر در امور جوانان برگزیده شدند و از مدیران کل و معاون جوانان این سه استان با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.