عارف: با هیچ یک از اصلاح‌طلبان و حتی با اصولگرایان مشکلی ندارم

خبر پارسی – عارف با اشاره به حاشیه‌های نطق علی مطهری در مجلس گفت: برخورد فیزیکی در شان مجلس ما نیست.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا عارف بعدازظهر پنج‌شنبه در حاشیه همایش سراسری اصلاح‌طلبان در جمع خبرنگاران درباره نطق روز یک‌شنبه علی مطهری و اتفاقات بعد از آن، اظهار کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که نماینده بتواند در چارچوب آیین‌نامه داخلی فقط نظرات خودش را بگوید و نمایندگان دیگر هم اگر نظری دارند پاسخ بدهند. برخورد فیزیکی در شان مجلس ما نیست.
معاون اول دولت اصلاحات هم‌چنین درباره انتخابات آینده مجلس و احتمال سرلیستی او تاکید کرد: من بارها گفته‌ام که ما ۲۹۰ یا ۳۱۰ سرلیست داریم و همه ما سرلیست هستیم. در مورد ریاست مجلس هم هنوز معلوم نیست چه کسی وارد مجلس می‌شود و فعلا نمی‌توان درباره ریاست مجلس صحبتی کرد. چون این مساله‌ای است که نمایندگان مجلس درباره آن تصمیم خواهند گرفت.
او در پاسخ به سوالی درباره اختلافش با برخی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: من با هیچ یک از اصلاح‌طلبان اختلافی ندارم و حتی با اصولگرایان هم مشکلی ندارم و مخلص همه هستم.
وی در پاسخ به سوالی درباره نقش شورای مشورتی خاتمی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و این که کدام‌شان تاثیرگذارترند؟ گفت: همه تشکل‌ها و هر کس در جایگاه خودش موثر است و احزاب و گروه‌ها در عمل نشان می‌دهند نقش‌شان چقدر است.
عارف در پایان درباره عملکرد دولت برای رفع حصر اظهار کرد: همه بخش‌ها حاکمیت و دولت باید با هم تعامل داشته باشند و امیدواریم این مساله را در یک فضای صمیمی از طریق شورای عالی امنیت ملی به نفع امنیت ملی حل کنند. قطعا اقداماتی در این مورد صورت گرفته و دعا می‌کنیم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.