شهردار شیراز: امسال میزبان مهمانان نوروزی نیستیم

خبرپارسی – شهردار شیراز تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن های ورزشی، فرهنگسراها و مهمانسراها ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور با بیان اینکه مسافران و هم وطنان عزیز از سفر به شیراز در عید نوروز خودداری کنند، افزود: تمهیداتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در ستاد مدیریت بحران و ستاد سفرهای نوروزی شیراز تصویب شده است که ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهر و خودداری از اسکان مسافران در کمپ های اقامتی از جمله این تمهیدات است.

وی با اشاره به مهمان نوازی شیرازی ها طی سالیان گذشته اضافه کرد: طی سال های پیشین بوستان ها و کمپ های اقامتی شیراز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و علاقه مندان به سفر به شیراز می توانند در ماه های اینده و پس از عبور از بیماری کرونا به این شهر سفر کنند.

شهردار شیراز خطاب به شهروندان و هم وطنان گفت: برای شکست ویروس کرونا به کمپین «در خانه می مانیم» بپیوندید و از سفرها و ترددهای غیر ضروری اجتناب کنید تا بتوانیم شانه به شانه یکدیگر از این مرحله سخت عبور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.