سمینار “بررسی چالش های حوزه سلامت در استان فارس ” در شیراز با حضور دکتر زالی

خبر پارسی – سمینار “بررسی چالش های حوزه سلامت در استان فارس ” با محوریت بررسی طرح پزشک خانواده از سوی انجمن اسلامی جامعه پزشکان فارس در شیراز برگزار می شود.

دکتر محمد علی قادری دبیر این انجمن گفت:   با توجه به اهمیت گسترش فضای گفتمان و نقد در استقرار و توسعه جامعه مدنی و نقش پیشتاز دانشگاه ، دانشجویان ، تشکلها و انجمنهای مردم نهاد در این میان ، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران – شاخه فارس اقدام به برگزاری سمینار یک روزه ” بررسی چالشهای حوزه سلامت در استان فارس” نموده است . البته با توجه به نحوه اجرای طرح پزشک خانواده در این استان در سالیان اخیر و فراز و نشیب های فراوان آن ، موضوع محوری همایش بررسی اجرای این طرح در فارس خواهد بود.                    وی در خصوص نحوه برگزاری این سمینار اظهار داشت: سخنرانان این سمینار آقایان دکتر محمدرضا واعظ مهدوی مشاور معاون اول رییس جمهور و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران  و دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران می باشند . پس از سخنرانی ها پانل تخصصی با حضور میهمانان فوق الذکر  و همچنین نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ، نظام پزشکی ومجمع انجمنهای پزشکی شیراز جهت بررسی  بیشتر موضوع  و پاسخ به پرسشهای حضار برگزار خواهد گردید                                         .

شایان ذکر است این سمینار روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح در تالار سینا و صدرای دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.