رهبر انقلاب: هرکس ایران و شکوه ملی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند

رهبر

رهبر

به گزارش خبرپارسی و به نقل از  ایلنا، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پس انداختن رای خود به صندوق در دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با سلام به همه دست‌اندرکاران انتخابات، با بیان اینکه پیشروی و سرعت عمل در کار خیر توصیه شده است، خاطرنشان کردند: همیشه باید در کار خیر پیشرو باشیم؛ و بر این اساس ما نیز خواستیم در این کار خیر که هم وظیفه و هم حق ماست، در اولین ساعات ممکن حاضر باشیم.

ایشان خاطرنشان کردند: انتخابات حائز اهمیت است و در بعضی مقاطع اهمیت بیشتری دارد، توصیه من به مردم این است که همه در انتخابات شرکت کنند و هر کسی ایران و جمهوری اسلامی و شکوه و عظمت ملی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دادند: به مردم توصیه می‌کنم در انجام این وظیفه استباق کنند و سرعت به خرج دهند؛ این سرعت عمل شتاب‌زدگی نیست، بلکه این کار پیشروی در کار خیر است. ثانیا ممکن است اتفاق و سانحه‌ای برای انسان پیش آید؛ انسان از فردا و لحظه بعد خبر ندارد بنابراین در اولیه ساعات روز باید این وظیفه انجام شود.

معظم له در توصیه دیگری به مردم افزودند: واقعا مردم قصد نیت خیر و خدایی کنند و با قصد ایجاد اعتبار فزاینده برای کشور کنند و در این کار بزرگ شرکت کنند و به عزت و استقلال ملی پاسخ بدهند، چراکه انتخابات پاسخ به این نیاز بزرگ است

حضرت آیت‌آلله خامنه‌ای تصریح کردند: ما دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند و باید کاری کنیم دشمنان ناامید شوند.

رهبر معظم انقلاب در پایان متذکر شدند: مردم با چشم باز و با بصیرت رای بدهند، چراکه این موضوع علاوه بر اجر دنیوی، اجر اخروی هم دارد و امیدوارم ملت ایران همواره مایه عزت و پیشرفت کشور باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.