دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با شهردار صدرا

علیرضا راستیار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس با مجتبی پارسایی شهردار صدرا، اعضاء شورای شهر صدرا ، هیات همراه و تعدادی از مدیران این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان : علیرضا راستیار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای شهر صدرا در خصوص ارائه خدمات به مردم و شهر گفت : سازمان همیاری شهرداری های فارس آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر با حوزه شهرداری را دارد.

 

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با توجه به ارائه خدمات و عملکرد این سازمان افزود: سازمان همیاری در حوزه های مختلفی اعم از اقتصادی، عمرانی، آموزشی و ….بسیار توانمند و از ظرفیت بالایی برخوردار است ، که می تواند خدمات شایانی را ارائه دهد.

 

وی با تاکید بر برنامه ریزی های مدون فعالیت های مختلف اظهار کرد: مجموعه سازمان شرکت های وابسته ای چون همیار نت اولین ارائه دهنده سرویس های اینترنتی در فارس ، شرکت همیار پردیس ارائه دهنده خدمات عمرانی به شهرداری ها ، نمایشگاه بین المللی برگزار کننده نمایشگاه ها ی داخلی و خارجی ، مرکز آموزش علمی کاربردی ارائه دهنده خدمات آموزشی ، شرکت گردشگری مهر پارسیان ، شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان و …. دارد که می توانند در حوزه های متفاوت خدمات شایانی را به جامع هدف ارائه دهند.

 

در ادامه راستیار افزود : سازمان همیاری شهرداری های فارس آماده هر گونه همکاری با تمام شهرداری های سراسر استان است. همچنین شهردار صدرا در این جلسه گفت : سازمان همیاری شهرداری ها یکی از پتانسیل های خوب برای استفاده شهرداری ها جهت رشد و توسعه هر چه بهتر ساختار شهری است.

 

مجتبی پارسایی با بیان اینکه عموما شهرداری ها خودشان سهامدار سازمان هستند، اضافه کرد: خودمان ناظر بر عملکرد آن هستیم و نظارت هایی که سازمان همیاری بر روی پروژه ها دارد به شکلی است که درصد زیادی از احتمال خطا و اشتباهات را کاهش می دهد که باعث اطمینان خاطر شهرداری ها در اجرای عملیات ها و فعالیت ها خواهد شد.

 

وی عنوان کرد : این اطمینان و قابلیت برای ما وجود دارد که بتوانیم با سازمان همیاری تعامل و همکاری بیشتری بیش از گذشته با یکدیگر داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.