دلجویی استاندار فارس ار علی مطهری در دیدار با وی +عکس

خبر پارسی – استاندار فارس روز چهارشنبه برای دلجویی از علی مطهری با وی ملاقات نمود. ایشان با اشاره به سوابق انقلابی شهید مطهری و منش اسلامی خانواده وی از علی مطهری دلجویی کرد.

۳۲
به گزارش روابط عمومی استانداری فارس سید محمد احمدی شهید مطهری را معلم اخلاق و بصیرت نامید و از آنچه که برای فرزند معلم اخلاق انقلاب رخ داده ابراز تاسف کرد.
استاندار فارس در این دیدار با اشاره به دستور صریح وزیر محترم کشور در برخورد با هتاکان و عزم وزارت کشور برای بررسی ابعاد این حادثه تلخ ،به مطهری قول داد که شخصا مسوولیت هیاتی که جهت بررسی ابعاد حادثه تعیین شده است را بر عهده گرفته و با هتاکان فاقد اخلاق و هنجارشکنان که به نماینده منتخب ملت اهانت و بی احترامی روا داشتند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
در این دیدار علی مطهری نیز ضمن تشکر از حضور استاندار فارس در محل کارش از استاندار فارس خواست اجازه ندهد عده ای خودسر با سابقه فرهنگی و مذهبی شیراز بازی کنند و حیثیت تاریخی این شهر را که زبانزد جهانیان است زیر سئوال ببرند.

2 دیدگاه برای “دلجویی استاندار فارس ار علی مطهری در دیدار با وی +عکس

  1. احمدی دیر شده
    چند ساله و چند ماهه با مدیران احمدی نزاد مماشات و مصالحه می کنی
    چرا شر مشفقیان و ایمانیه کنده نمی شه

  2. استاندار فارس باید استعفا دهد تا زمانی که افراد نا لایق مثل افراد حاظر در تصویر بعنوان مشاور وی را همراهی می کنند وضعیت همین است که شاهد هستید یاد صحراییان وانصاری بخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.