حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از بیش از ۱۴ طرح اقتصادی در فارس

عارف نوروزی، رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در کشور در بازدید از طرح‌های فریلنسر بنیاد برکت در کارخانه نوآوری گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس حدود ۱۴ هزار و ۲۲۰ طرح اقتصادی اعم از طرح‌های مقیاس بزگ، متوسط، خرد و خانگی با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با ظرفیت اشتغالی معادل ۱۰۵ هزار نفر طی ۲ سال گذشته تا کنون اجرا کرده است.

او ادامه داد: فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز که امروز افتتاح شده از طرح‌های فریلنسر است که در این مکان ۳۰ فریلنسر ساماندهی و منابعی برای این‌طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در کشور همچنین از حمایت حدود ۸۰۰ طرح کسب‌وکار دانش بنیان در سطح کشور که ۲۲۰ طرح مربوط به استان فارس بوده است، اشاره کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری در زمینه‌ فعالیت شرکت دانش بنیان رقمی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که رقم مربوط به فارس حدود ۱۴۰ میلیارد تومان در زمینه فعالیت‌های کشاورزی، پزشکی، استارتاپ‌ها و …است.

‌ نوروزی خاطرنشان کرد: در بهره‌برداری فاز دوم مرکز کارخانه نوآوری با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شاهد حمایت از ۳۰ طرح و فعالیت‌ در زمینه اشتغال، نوآوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان هستیم.

در پایان این مراسم فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.