جوادجمشیدی:تخریب دولت با هدف ایجاد جنگ روانی انجام می گیرد

خبر پارسی – رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس با انتقاد از تخریب ودروغ پرداری های نامنصفانه علیه دولت گفت : اینگونه اقدامات  با هدف ایجاد جنگ روانی و موج سازی قبل از انتخابات مجلس انجام می گیرد.

جواد جمشیدی بااشاره به مطالب مطرح شده دربرخی از رسانه ها و از قول  یکی از نمایندگان ادوار مجلس ،  پیرامون دستیار ویژه رییس جمهور درامور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود:یونسی از نیروهای توانمند  دولت است که  جزونزدیکترین حامیان رییس جمهور محسوب می شود.

وی ادامه داد: سابقه دستیار ویژه رییس جمهور حکایت از دلبستگی وی به نظام و توان والای او برای خدمت دارد، از این رو لازم نیست  که وی به دنبال شعاردادن و وویترینی عمل کردن باشد.

این فعال سیاسی به نقش علی یونسی در بازگشت مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: علی یونسی از محبوترین چهره های همراه رییس جمهور است که با اشراف بر مسایل قضایی و امنیتی همواره منشاء خدمت به نظام  و مردم بوده است.

جمشیدی افزود: برخی ازشکست خوردگان عرصه سیاست که سهم خواهی آنها از دولت نیز بی حاصل مانده است با تخریب چهره های محبوب نزدیک به دولت و رییس جمهور به دنبال فضا سازی برای جبران شکست خود در انتخابات هستند.

وی با بیان این مطلب که افکار و اندیشه های علی یونسی  در تعارض با قانونگریزی و تندروی است افزود: نگاه اصلاح طلبانه درافکار و عمل یونسی باعث شده تا عده ای تحمل مشاهده اعتماد رییس جمهور به وی را نداشته باشند.

جمشیدی تخریب دولت را حربه مخالفان سیاست اعتدال دانست و افزود:اتاق فکر کسانیکه دست به تخریب دولت یازدهم می زنندبه دنبال کم کردن فشارهای ناشی از عملکرد غیر قابل دفاع خود در دوران گذشته است.

وی بابیان اینکه این هجمه ی ناجوانمردانه  به تمام عناصر دولت در حال وارد شدن است  افزود: در حالیکه مقام معظم رهبری از عملکرد دولت در حوزه های مختلف حمایت می کنند و مردان عرصه دیپلماسی کشور را سربازان و فرزندان این مرزو بوم معرفی می کنند،مخالفان دولت ، روحانی و تیمش ر شکست خوردگان عرصه دیپلماسی ملقب می دهند و بار برپایی میتینگ ها و همایش های مختلف به دنبال پاکسازی حافظه سیاسی تاریخی مردم هستند.

1 دیدگاه برای “جوادجمشیدی:تخریب دولت با هدف ایجاد جنگ روانی انجام می گیرد

  1. با سلام
    بقا ل سر کوچه ما هم میداند که عدهای که منافعشان بابت خرید گوجه فرنگی کیلویی 500 تومان بوده به خطر افتاده .
    نگران نباشند که دگر دوره حیات آنها رو به افول است
    بفال سرکوچه ما میگوید این روزها چه نسیم خوشی می وزد
    نگران نباشندو000000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.