بهبود وضعیت رانندگان استیجاری شهرداری نیازمند کار کارشناسی است

شهردار شیراز با بیان اینکه در شورای جدید به دنبال افزایش حق و حقوق رانندگان استیجاری بوده‌ام، تاکید کرد: برای ماندگاری و بهبود وضعیت رانندگان استیجاری باید کار کارشناسی انجام شود.

سید احسان اصنافی عصر یکشنبه ۱۷ بهمن در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز پیرامون وضعیت رانندگان استیجاری شهرداری شیراز عنوان کرد: رانندگان استیجاری از قشرهای خدوم و مظلوم شهرداری هستند که بنده بعنوان اولین نفرات در همان ابتدای شورای ششم به دنبال اصلاح ساعت کار و خدمات رانندگان استیجاری عزیز بوده‌ام.

او ادامه داد: باید کار دقیق و ماندگار باشد و با کار غیر کارشناسی نمی‌توان دردی از رانندگان استیجاری دوا کرد.

به گفته شهردار شیراز بدون کار کارشناسی، علمی و دقیق امکان افزایش عدد خاصی برای ساعت کاری رانندگان استیجاری میسر نیست و این امر خلاف صریح قانون است.

اصنافی تصریح کرد: پس از کار کارشناسی حتی ممکن است رقم افزایش حقوق رانندگان استیجاری بیش از عدد مدنظر شورا باشد که امری مانا و ماندگار بوده و سبب بهبود وضعیت رانندگان استیجاری خواهد شد.

او همچنین گفت: در حال حاضر شورا در قالب تصمیم‌ به این‌ موضوع ورود کرده اما برای اجرایی شدن، نظامند کردن و ماندگاری تغییر در وضعیت رانندگان استیجاری این امر باید به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز بعنوان یک مصوبه برسد و ما در شهرداری آماده اجرای این مصوبه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.