اولین شماره ماهنامه توسعه نوین منتشر شد

خبر پارسی – اولین شماره مجله “توسعه نوین” منتشر شد.
به گزارش خبر پارسی  ماهنامه توسعه نوین در قطع سلطانی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی سید محمود موسوی و سردبیری پویا محسنی به خانواده مطبوعات فارس پیوست.
در اولین شماره این ماهنامه با پرونده ویژه ” به نام شهر “شاخص های انتخاب شهردار مقبول و شهر مطلوب بررسی شده است.

یادداشت هایی از دبیران احزاب، منتخبین  شورای پنجم شهر شیراز و متخصصین شهری ،در کنار دیدگاه روزنامه نگاران حوزه شهر تشکیل دهنده این پرونده است.  یادداشت رئیس ستاد جلیلی در سال ۹۲ نیز از جمله یادداشت های  این پرونده است.
در بخش اقتصاد بررسی روابط تجاری ایران و قطر و مناسبات تجاری تازه حوزه خلیج فارس پرداخته شده است. در همین بخش به معضل موسسات مالی اعتباری، بی اعتبار از زاویه های مختلف نگاهی انداخته شده و در نهایت تاثیر این معضل بر تولید.
در بخش فرهنگ و ادب ابتدا به بازخوانی مصاحبه ای از پرویز خایفی و سپس پرونده ویژه ای به مناسبت بزرگداشت صدرا ذوالریاستین در حاشیه رونمایی از پوستر جایزه ادبی ریحانه باز شده است.

 این پرونده علاوه بر مصاحبه جذاب با صدرا ذوالریاستین از قلم روزنامه نگاران و نویسندگان در کنار سخنرانی استاندار اسبق فارس پیرامون صدرا ذوالریاستین بهره گرفته است.
در بخش پایانی هم به سخنرانی  کوروش کمالی سروستانی  در پاریس با موضوع  همنشینی سعدی و هوگو و نیز  یادداشت های در مورد سعدی توجه شده است.
شماره اول مجله توسعه نوین در ۶۸ صفحه بر روی دکه های مطبوعاتی نوید یک نشریه جدید و نو با رویکردی متفاوت را می دهد.

1 دیدگاه برای “اولین شماره ماهنامه توسعه نوین منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.