انتقاد معاون سیاسی استاندار از عملکرد اداره کل ورزش استان فارس در دولت قبل/ تجلیل از تیم فوتسال ارژن

خبر پارسی -از مسئولان، مربیان و بازیکنان تیم فوتسال ارژن، به واسطه راه‌یابی به لیگ برتر فوتسال کشور، قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یکشنبه ۱۶ خرداد در مراسم تجلیل از مسئولان، مربیان و بازیکنان تیم فوتسال ارژن، ایجاد و گسترش شادی در لایه‌های مختلف جامعه را بسترساز اداره مطلوب کشور دانست.

هادی پژوهش‌جهرمی با بیان اینکه نبود امنیت مهمترین عامل در خشکیدن ریشه‌های یک حکومت است، گفت: امنیت بدون شادی و سرور، برای پویایی جامعه کافی نیست. در جامعه‌ای که نشاط، امید و شادی نباشد، افسردگی عمومی ایجاد و موجب از بین رفتن امنیت خواهد شد.

پژوهش با بیان اینکه اگر دنبال توسعه همه جانبه هستیم، باید جامعه‌ای شاد و سرزنده داشته باشیم، افزود: یکی از مولفه‌های داشتن جامعه شاد و سرزنده حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران است. این اقدام از بسیاری اعمال مستحب دیگر پر ارزش‌تر است.

او ادامه داد: استانداری فارس و فرمانداری شیراز در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود برای حمایت از نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال حمایت می‌کند.

پژوهش در ادامه از آنچه نگاه دوگانه به بخش دولتی و خصوصی فعال در عرصه ورزش می‌خواند انتقاد کرد و از رسانه‌ها درخواست کرد تا بخش خصوصی حامی ورزش را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی استانداری فارس چشم‌انداز ورزش این استان را امیدوارکننده دانست و گفت: قصد مقصر دانست کسی را نداریم اما با استناد به تعداد و ارقام می‌توان دریافت که طی سال‌های فعالیت دولت گذشته اتفاقات خوبی در ورزش فارس رخ نداد.

پژوهش با قدردانی از مدیرکل و مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، گفت: در حالی که در دولت قبل بسیاری از ساختارهای اجتماعی و فرهنگی استان فرو ریخته بود، این مجموعه توانست در بخش سخت افزاری و نرم افزاری زمینه ایجاد مولفه‌های لازم برای دست‌یابی به جامعه‌ای شاد و پویا را فراهم کند.

معاون سیاسی استانداری فارس برگزاری سه رویداد بین‌المللی شامل مسابقات دو استقامت پارسه، زیبایی اسب عرب و جام جهانی کشتی فرنگی را از اقدامات کم‌نظیر اداره کل ورزش و جوانان فارس عنوان و اضافه کرد: خروجی نهایی چنین رویدادهایی، شادابی و پویایی جامعه خصوصا جوانان است.

او با بیان اینکه نگاه‌ توسعه‌ای در ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های سخت‌افزاری ورزش فارس را نگاهی همه جانبه دانست و با بیان اینکه در مجموعه ورزش و جوانان فارس، تمرکز‌گرایی در مرکز استان وجود ندارد، افتتاح دو مجموعه ورزشی بانوان در شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان را یادآور و متذکر شد: این دو مجموعه در کمتر از ۵ ماه احداث شده که نشان از توان مدیریتی حوزه ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با بیان اینکه برای جبران مشکلات موجود در عرصه ورزش استان نیازمند سال‌ها زمان هستیم، گفت: نگاه ویژه و حمایتی مدیریت ارشد استان و مجموعه استانداری فارس زمینه‌ساز اقدامات مناسبی در حوزه ورزش و جوانان بوده است.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه صعود تیم فوتسال ارژن به لیگ برتر، موفقیت‌های فارس در حوزه ورزش را پررنگ‌تر کرده است، لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه همه جانبه ورزش فارس را مورد تاکید قرارداد و گفت: هرگاه ورزش آموزشگاه‌ها قوی بود، موتور ورزش استان به حرکت درآمده است.

کامیاب به حضور تاثیرگذار ورزش فارس در یکی دو دهه قبل در سطح اول ورزش کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ترکیب تیم‌های ریشه کار ورزش فارس را منتخبین آموزشگاه تشکیل می‌دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از مدیر عامل شرکت تولیدی لبنیات ارژن به دلیل حمایت از ورزش قدردانی و خاطرنشان کرد: در تاریخ بعد از انقلاب سابقه نداشت که فرماندار شیراز در یک سال ۲ میلیارد تومان به ورزش این شهر کمک کرده باشد.

۴۴۰۵۸

1 دیدگاه برای “انتقاد معاون سیاسی استاندار از عملکرد اداره کل ورزش استان فارس در دولت قبل/ تجلیل از تیم فوتسال ارژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.