ادعای دکتر ایمانیه در ایسنا تکذیب شد

یک مقام آگاه اعلام کرد: هیچ توافقی بین استاندار و دکتر ایمانیه برای ادامه حضور نامبرده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت نگرفته است.
وی در گفت‌وگو با خبر پارسی با تکذیب خبر خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه فارس مبنی بر توافق دکتر ایمانیه و استاندار برای ادامه ریاست دکتر ایمانیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خبر به شکلی که در خبرگزاری ایسنا درج شده تکذیب می‌شود چراکه بین استاندار و دکتر ایمانیه هیچ توافقی برای ادامه فعالیت نامبرده صورت نگرفته است.
این مقام مسئول از اصرار برخی نمایندگان مجلس برای ادامه فعالیت دکتر ایمانیه خبر داد و افزود: بنابر رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد نمایندگانی از سوی وزیر، استاندار و مجمع نمایندگان با مخالفان ایمانیه مذاکره کرده و موضوع را جمع بندی کنند.
به گفته وی تصمیم نهایی در خصوص تعیین رئیس جدید یا ادامه فعالیت دکتر ایمانیه پس از جمع بندی نهایی این کمیته مشترک، توسط وزیر و استاندار صورت می‌گیرد.
این مقام آگاه بیان کرد: اصرار دکتر ایمانیه برای ادامه فعالیت به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آن هم پس از ۸ سال و در میان سیل اعتراضات و انتقادات به عملکردش جای تعجب دارد!

11 دیدگاه برای “ادعای دکتر ایمانیه در ایسنا تکذیب شد

  1. اخه مگه این صندلی ریاست چقدر ارزش داره جناب ایمانیه که اینجوری بهش چسبیدی و حاضری دست به هر کار ننگینی بزنی؟ چند بار به دروغ گفتی ابقا شدی؟

  2. من از همین جا از جناب وزیر و استاندار محترم خواهش می‌کنم که رحم کنن به استان فارس ، و این غدهٔ سرطانی رو حذف کنن از بدنهٔ استان فارس …

  3. اصلا به فرض که ایشون خیلی‌ آدم خوبی باشه ، و همه کاراشم درست باشن ، وقتی‌ یکی‌ اینقدر مخالف داره و این همه ساله سر پست ، دیگه بهتره بره ، اجازه بده به بقیه که بتونن خدمت کنن به مردم !!!

  4. ایمانیه که دست به هر کاری برای ابقا می زند ببینید در حق دانشجویان چه ستم هایی روا داشته است

  5. تکذیبم نمیکرد معلوم بود که دروغه.بار اولش نیست
    دنبال همه اساتید و دانشجویای مخالفش همین جور تهمت زد و دروغ گفت ولی متاسفانه اونا زور استاندار ندارن
    استاندار اصلاح طلب ریس دانشگاه پایداری.اینا چرا پیش هم کار میکنن

  6. استاندار محترم
    این اولین و آخرین خواسته ما پزشکان است
    ایمانیه باید برود

  7. اقای وزیر اقاى استاندار نمایندگان دوتاشون که پزشک هستند مجبورند حمایت کنند ولی به اندازه کافی ایشان بلا بر سر سلامت استان فارس ریخته لطفا اجازه بدهید مدتی استراحت کند تا دوباره قوی تر خرابکاری کند

  8. من اعتقادم به آقای ن. م را از دست دادم. چون از این ادم شیاد دروغگو حمایت می کند. حضرت آقا شما چرا؟

  9. این همه اصرار دکتر ایمانیه به ماندن مشکوکه. احتمالا داره یک سری اسناد و از بین می بره یا تغییر می ده به صورتی که تابلو نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.