اداره کل ورزش و جوانان فارس: مطلب می نویسند و ناجوانمردانه کامنت می گذارند! مشکل ورزشگاه شهید دستغیب را پس از ۸۰ سال حل کردیم!

خبر پارسی –  پایگاه اطلاع رسانی ورزش و جوانان فارس در پاسخ به یاداشت منتشر شده در سایت خبر پارسی با عنوان «شهرداری شیراز در یک اقدام معنا دارمجموعه ورزشی قصردشت را از تربیت بدنی تحویل گرفت»،جوابیه ای به این سایت ارسال و عنوان کرده  است وقتی این امر از طریق مراجع قضایی درحال پیگیری  است بحث رسانه ای کردن آن کاملا اشتباه است چرا که باید با تعامل و رایزنی با مسوولان این موضوع را حل کرد و گرنه با سیا ه نمایی  نمی توان کاری را از پیش برد.

متن کامل پاسخ اداره کل ورزش و جوانان فارس در ادامه می آید:

سردبیر محترم  سایت خبر پارسی

با سلام،احتراما دستورفرمایید درپاسخ به خبرمنعکس شده دراین سایت با عنوان شهرداری شیراز در یک اقدام معنا دارمجموعه ورزشی قصردشت را از تربیت بدنی تحویل گرفت، به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به انعکاس  مطلب زیر اقدام نمایید.

درخصوص این مجموعه  ورزشی باید گفت وقتی این امر از طریق مراجع قضایی درحال پیگیری  است بحث رسانه ای کردن آن کاملا اشتباه است چرا که باید با تعامل و رایزنی با مسوولان این موضوع را حل کرد و گرنه با سیا ه نمایی  نمی توان کاری را از پیش برد.

متاسفانه برخی افراد ناخواسته  وارد مسایل حقوقی می شوند و باید به دور از هرگونه جارو جنجال اجازه دهند، اداره کل ورزش و جوانان همانگونه که مشکل ۸۰ ساله ورزشگاه شهید دستغیب شیراز را با حمایت امام جمعه  و دیگرمسوولان حل کرد،به دنبال آن است که مجموعه ورزشی قصردشت هم با مذاکره حل کند تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

ضمنا ورزشگاه شهید دستغیب شیراز که حکم قلع و قمع آن صادرگردید بود با پیگیری مدیرکل و دست اندرکاران  ورزش و جوانان فارس و با درایت و حمایت آیت الله ایمانی امام جمعه محترم شیراز پس از ۸۰ سال حل شد که این اتفاق مهم از طریق رسانه های استانی و کشوری به اطلاع مردم رسید.

حل شدن مشکل ورزشگاه دستغیب کار آسانی نبود چرا که آقای کمانه مدیرکل  ورزش و جوانان فارس بارها به مراجع مختلف مراجعه کرد و توانست موافقت وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی جلب نماید و مبلغ ۱۷ میلیارد ریال به حساب سازمان اوقاف واریزشود و این به دور از انصاف است که بخواهیم موفقیت های کسب شده در تمام عرصه ها به ویژه ورزش قهرمانی را نادیده بگیریم ضمن اینکه ورزش را نباید فدای باند بازی و جناحی کرد.     

 در رابطه با کامنت های گذاشته شده بر روی این خبر نیز باید بگوییم  این افراد شناخته شده با اینکه می دانند سیاست های اداره کل درمورد مسایل کلان ورزش به دور ازجاروجنجال و از طریق مراجع قانونی دنبال و به نتیجه می رسد، خود مطلب می نویسند و خود هم با بکاربردن ادبیات ناجوانمردانه کامنت می گذارند و فکرمی کنند مردم هم به مانند آنها خودشان را به خواب زده اند.                 

                                                      پایگاه اطلاع رسانی ورزش و جوانان فارس

                                                                           خلیقی

 خبر پارسی: رسانه ها همواره چشم ناظر جامعه هستند و هیچ شخصی در هیچ منصبی نمی تواند بگوید رسانه چشم از نظارت که وظیفه ذاتی او است بردارد .تشخیص اینکه رسانه به موضوعی ورود کند یا نکند بر عهده مدیریت و تصمیم گیرندگان یک رسانه است،نه روابط عمومی ادارات و نه مدیریت و نه سایر بخش های ادارات دولتی و غیر دولتی نمی توانند به رسانه ای بگویند ورود به فلان موضوع اشتباه بوده یا نبوده.

در رابطه با اینکه کامنت مندرج ذیل خبر یاد شده نیز توسط چه شخص یا اشخاصی نوشته شده به نظر نمی رسد اداره ورزش و جوانان علم غیب داشته و یا اینکه از طریق نهادهای امنیتی پی برده چه کسی و با چه انگیزه ای آن را منتشر کرده لذا داوری در مورد اینکه این افراد شناخته شده هستند یا نیسنتد عملی ناصواب و تهمتی آشکار است چرا که خبر پارسی را متهم به این کرده که خود مطلب می نویسند و خود هم با بکاربردن ادبیات ناجوانمردانه کامنت می گذارند!تهمتی که حق شکایت را برای ما محفوظ می دارد.            

10 دیدگاه برای “اداره کل ورزش و جوانان فارس: مطلب می نویسند و ناجوانمردانه کامنت می گذارند! مشکل ورزشگاه شهید دستغیب را پس از ۸۰ سال حل کردیم!

  1. سردبیر محترم، بنده کنجکاو شدم کامنت مورد اشاره مطلب فوق را مشاهده نمایم و لی در جائی سخنی از توهین به شخص حقیقی یا حقوقی ندیدم که پایگاه اداره ورزش چنین از اطلاع رسانی به حق شما اشفته شدند و نویسنده خود نیز اعلام نموده که بعد از 80 سال با حمایت امام جمعه محترم ودیگر مسئولین قضائی این مشکل حل شده که همین امر نشان دهنده این موضوع میباشد که اگر اداره ورزش به وطیفه خود عمل مینمود نیازی به رسیدگی به مورد اشاره توسط دیگر مقامات محترم استان نبود. که کامنت مورد بحث هم به همین مورد اشاره نموده به هر حال از اینکه سایت تحلیلی خبر به موقع اطلاع رسانی مینماید جای تقدیر فراوان دارد.ضمنا موفقیت های ورزش قهرمانی در استان !!!هم از سقوط تیمهای فوتبال که میتوان به مطالب به چاپ رسیده در روزنامه خبر که نشان ازناراحتی جامعه دلسوز ورزش فارس را دارد مشاهده نمود.

  2. به نطر میرسد اداره ورزش باید مشخص کند درچه قسمتی از خبر مندرج یا کامنت مربوطه ادبیات ناجوانمردانه استفاده گردیده ؟ شای د اقای خلیقی مطلبی را در جای دیگر خوانده اند

  3. خبر محترم پارسی.لصفا برای ما هم مشخص کنید چه توهینی شده در غیر اینصورت همانطور که خودتان اشاره نمودید.حق شکایت را برای خو محفوظ دارید. باتشکر

    1. خب مطلب را ما نوشتیم نه شخص دیگری ایشان ابتدا می خواهد بگوید مطلب را خبر پارسی ننوشته شخص دیگری نوشته که از خبر پارسی نیست اگر هم این را نخواهد بگوید ما را متهم می کند که خودمان می تویسیم خودمان کامنت می گذاریم این افترا است دیگر. در ضمن ما اهل شکایت و شکایت کشی نیستیم فقط اشاره قانونی داشتیم

      1. درود به شما سر دبیر محترم،امیدواریم اقایان هم از مرام شما درس گرفته وانتقادات و پیشنهادهای سازنده را بپدیرند و ضمنا در نوشتار خود رعایت انصاف و ادب رابنمایند . حال که خبر راشما نوشتید و ایشان ناراحت شدند بد نیست روابط عمومی به این مطلب هم توجه کند که:

        اینه گر نقش تو بنمود راست خود شکن اینه شکستن خطاست

  4. ای بابا این حلیقی میگه حکم قلع و قمع دادن بعد از 80 سال هم موضوع باحمایت امام جمعه محترم و دیگر مسئولین حل شده پس از چی ناراحته. اصل خبر.؟در ضمن ماکه یه کا منت بیشتر ندیدیم که اینم معلومه درسته چون خودش هم تومطلب بالا همه را تائید کرده

  5. متوجه نیستم چه توهینی به آقای مدیر شده آخه چرا یک مدیر از انتقاد تا این حد بیزار باشه معلومه که اینا مرد روزهای سخت نیستند کاش به جای این همه سروصدا گفته بودن چه کارایی تا حالا کردن که خود رو مرد میدونن . کمانه اگر هم دوست داشت پاسخ بده و افکار عموم رو روشن کنه خوب بود خودش می نوشت این مطلب خود نشون دهنده ضعف اداره کل ورزش هست بردن چنین الفاظی از یک دستگاه فرهنگی بدور از انتظاره . راستی آقای خلیقی روز مرد مبارک ( البته اگر به قول فردوسی پور مردی پیدا بشه )

    1. بنده با نظر اقا سعید موافقم .بدلیل عدم پذیرش انتقاد است که وضعیت فوتبال فارس یاکلا ورزش فارس به این روز در امده تا نقد پذیر نشوند و ضعیت همین گونه است .البته مثلی است معروف که میگن دست پیش میگیرن که عقب نمانند در اینجا صدق میکند فکر کردن با یه بیانیه خبر پارسی دیگر در زمینه اخبار اینچنینی اقدام نمی کند.اگر اصحاب رسانه اطلاع رسانی نکنند پس لابد خود اقایان به مردم گزارش با ادبیات فوق را ارائه مینمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.