اختصاصی خبر پارسی:تخلفاتی به قیمت حذف پیکان و فولاد!/فجر به لیگ برتر برمی گردد؟

خبرپارسی-اتفاق مهمی در راه است.باید دید فدراسیون فوتبال با این ماجرا چگونه برخورد می کند.ماجرا از آنجا شروع شد که وفق ماده ۴۵ قانون خدمت سربازی اعلام شد کسانی که ۳۰ ماه سابقه جبهه داشته باشند یکی از فرزندان آنها از خدمت معاف می شود. چندی قبل خبر رسید گروهی در اهواز دستگیر شده اند که برای افراد مختلف سابقه حضور در جبهه را به صورت ساختگی تهیه کرده اند و بر همین مبنا موجبات معافیت فرزندان آنها را فراهم آورده اند. آنها به جرم خودشان اعتراف کرده اند و در میان اعترافاتشان نام های جالبی وجود دارد. چند بازیکن فولاد خوزستان به همین شیوه معافیت گرفته اند و یکی از بازیکنان پیکان که در بازی رفت و برگشت به میدان رفت و نقش تاثیر گذاری در صعود تیمش داشت هم نام او در فهرست معافیت های ساختگی قرار دارد.

طبق ماده ۳۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون وجود بازیکن مشمول در ترکیب تیم ها به عنوان مصادیق بازیکن غیر مجاز تلقی و بازی هایی که با حضور این نفرات باشد سه بر صفر به نفع رقبا می شود.

پرونده این موضوع گویا در دادسرای نظامی اهواز در دست بررسی است و اگر تیم های فجر و پرسپولیس پیگیر ماجرا شوند می توان گفت شاید فجر به لیگ برتر برگردد و فولاد هم جام قهرمانی را به پرسپولیس تقدیم کند.آیا کمیته انضباطی فدراسیون ایران توان چنین برخورد بدون ملاحظه کاری را دارد؟

2 دیدگاه برای “اختصاصی خبر پارسی:تخلفاتی به قیمت حذف پیکان و فولاد!/فجر به لیگ برتر برمی گردد؟

  1. خیلی جوگیر نشید! این چیزی که شما ادعا کردی در صورتی هست که مسئولان تیم مطلع بوده باشن که بازیکن مشمول دارن یا مدارک بازیکنشون رو به درستی چک نکرده باشن
    بازیکنایی که مشمول بودن با کارت پایان خدمت رسمی اومدن تو باشگاه پس باشگاه مقصر نبوده بلکه سازمان وظیفه عمومی که اشتباه فکر کرده اینا معاف میشدن مقصر بوده اگر کارت پایان خدمت اینها جعلی بود اونوقت میشد باشگاه رو مقصر دونست که چرا دقت نکردن و استعلام نگرفتن
    در واقع این بازیکنان مشمول سر نظام وظیفه رو کلاه گذاشتن باشگاه ها این وسط تبرئه میشن

  2. جه فایده دارد حالا عامل بدبختی های ورزش فارس که در دوره ایشان جایگاه ورزش فارس با شیب تندی سقوط کرد حالا کاندیدای ریاست هیات فوتبال فارس است تا مثل همه انتخابات روسای هیات ها در ۳-۴ سال اخیر با انتخاباتی! نمایشی به ریاست برسد وضعیت ورزش فارس قبل و بعد از مدیریت ایشان را مقایسه کنید آنگاه همه بر فوتبال فارس فاتحه خواهید فرستاد بدرود فوتبال فارس۱ بدرود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.