نماد سایت خبر ‏پارسی

آیت الله محی الدین حاِئری شیرازی: ناظران انتخابات با دقت بیشتری انتخاب شوند/ توصیه می کنم که آبروی افراد حفظ شود/ اعتقاد رهبری نباید در یک سلیقه خاص محدود شود/محمد حسن حائری: اصلاح طلبی یک گفتمان و ضرورت جامعه است

حائری

حائری

خبر پارسی – آیت الله محی الدین حاِئری شیرازی توصیه کرد که هیات های نظارت با دقت بیشتر و کارشناسانه تر انتخاب شوند.
این عضو شورای نگهبان که در جمع خبر نگاران سخن می گفت،اظهار داشت در انتخاب ناظران باید دقت بیشتری صورت گیرد و با آن دقتی که افراد بررسی می شوند با دقت بیشتری ناظرین انتخاب شوند.
وی گفت: شهادت می دهد که آیت الله جنتی کرد و آیت الله یزدی افراد پاک و با عدالتی هستند و انسان های استخوان داری هستند که جز خدا هیچ چیزی منظور نظرشان نیست اما توصیه می کنم که آبروی افراد حفظ شود نباید بیرون از گود بایستیم و بگوییم لنگش کن!
امام جمعه سابق شیراز خواستار انتخاب ناظرین از طیف های مختلف شد و گفت:عادل ها،قوی و امین های همه گروه ها به عنوان ناظر جذب شوند چرا که جامعه اختلاف سلیقه دارد و اعتقاد رهبری نباید در یک سلیقه خاص محدود شود.
بنا بر گزارش خبر پارسی حجت الاسلام محمد حسن(شهاب الدین) حائری شیرازی نیز تاکید کرد :انقلاب اسلامی به دو بال نیاز دارد و پرنده ای که یک بال دارد نمی تواند پرواز کند و اختلاف سلیقه،اصلاح طلب و اصولگرا ضرورت های حفظ نظام هستند.
وی تاکید کرد:در جامعه ای که رقابت نباشد،تنبلی و رخوت و افسردگی وجود دارد و اصلاح طلبی یک گفتمان و ضرورت جامعه است،اما اصلاح طلبان باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کنند و حرکتی که در جهت قانون اساسی نباشد،محکوم است.
محمد حسن حائری در عین حال گفت:هرکسی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا خارج از قانون حرکت کند،محکوم است.
فرزند آیت الله حائری همچنین تاکید کرد :مخالف راهپیمایی های صورت گرفته در سال ۸۸ است و این راهپیمایی ها را محکوم می کند.
مشروح کامل این نشست متعاقبا در خبر پارسی منتشر می شود.

خروج از نسخه موبایل