آیت الله محی الدین حاِئری شیرازی: ناظران انتخابات با دقت بیشتری انتخاب شوند/ توصیه می کنم که آبروی افراد حفظ شود/ اعتقاد رهبری نباید در یک سلیقه خاص محدود شود/محمد حسن حائری: اصلاح طلبی یک گفتمان و ضرورت جامعه است

حائری

حائری

خبر پارسی – آیت الله محی الدین حاِئری شیرازی توصیه کرد که هیات های نظارت با دقت بیشتر و کارشناسانه تر انتخاب شوند.
این عضو شورای نگهبان که در جمع خبر نگاران سخن می گفت،اظهار داشت در انتخاب ناظران باید دقت بیشتری صورت گیرد و با آن دقتی که افراد بررسی می شوند با دقت بیشتری ناظرین انتخاب شوند.
وی گفت: شهادت می دهد که آیت الله جنتی کرد و آیت الله یزدی افراد پاک و با عدالتی هستند و انسان های استخوان داری هستند که جز خدا هیچ چیزی منظور نظرشان نیست اما توصیه می کنم که آبروی افراد حفظ شود نباید بیرون از گود بایستیم و بگوییم لنگش کن!
امام جمعه سابق شیراز خواستار انتخاب ناظرین از طیف های مختلف شد و گفت:عادل ها،قوی و امین های همه گروه ها به عنوان ناظر جذب شوند چرا که جامعه اختلاف سلیقه دارد و اعتقاد رهبری نباید در یک سلیقه خاص محدود شود.
بنا بر گزارش خبر پارسی حجت الاسلام محمد حسن(شهاب الدین) حائری شیرازی نیز تاکید کرد :انقلاب اسلامی به دو بال نیاز دارد و پرنده ای که یک بال دارد نمی تواند پرواز کند و اختلاف سلیقه،اصلاح طلب و اصولگرا ضرورت های حفظ نظام هستند.
وی تاکید کرد:در جامعه ای که رقابت نباشد،تنبلی و رخوت و افسردگی وجود دارد و اصلاح طلبی یک گفتمان و ضرورت جامعه است،اما اصلاح طلبان باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کنند و حرکتی که در جهت قانون اساسی نباشد،محکوم است.
محمد حسن حائری در عین حال گفت:هرکسی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا خارج از قانون حرکت کند،محکوم است.
فرزند آیت الله حائری همچنین تاکید کرد :مخالف راهپیمایی های صورت گرفته در سال ۸۸ است و این راهپیمایی ها را محکوم می کند.
مشروح کامل این نشست متعاقبا در خبر پارسی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.