آغاز فیلم برداری فیلم داستانی – جنایی ” کثیف ” در شیراز

خبرپارسی – فیلمبرداری فیلم داستانی-جنایی “کثیف” به نویسندگی و کارگردانی پوریا رجبی، در شیراز آغاز شده است و عوامل آن امیدوار هستند که سال آینده این فیلم آماده اکران شود.

پوریا رجبی، نویسنده و کارگردان فیلم “کثیف” دوشنبه ۱۸ بهمن به خبرنگاران گفت: این اثر یک فیلم داستانی جنایی به شمار می‌رود که پس از طی مراحل پیش‌تولید، در شیراز جلوی دوربین رفت و در حال حاضر فیلمبرداری آن در حال انجام است.

رجبی که اعتقاد دارد فیلم “کثیف” به لحاظ روانشناختی کاری نو در سینمای ایران محسوب می‌شود، گفت: کُل عوامل ساخت این فیلم از هنرمندان بومی هستند.

او افزود: کار نگارش فیلمنامه “کثیف” سه سال زمان برد و خوشبختانه پس از طی مراحل اخذ مجوز، فیلمبرداری آغاز شده و تا پایان سال این مرحله به پایان خواهد رسید.

رجبی گفت: بخش عمده روند تولید این فیلم در یک لوکیشن داخلی انجام خواهد شد و امیدواریم که کار برای پایان تابستان سال ۱۴۰۱، آماده اکران شود.

این نویسنده و کارگران افزود: این فیلم برای نمایش در جشنواره‌های خارجی و داخلی و همچنین اکران سینمایی آماده خواهد شد.

مدیر تولید فیلم سینمایی “کثیف” نیز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین اعمال محدودیت های مربوطه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد، فیلمبرداری با تاخیر آغاز شد ولی خوشبختانه با حضور و همکاری همه عوامل در حال حاضر مرحله فیلمبرداری در هتل تالار شیراز آغاز شده است.

هاشم سلطانیان ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال کار ضبط به پایان رسیده و سایر مراحل نیز طبق برنامه زمانبندی دنبال و انجام شود.

سلطانیان همچنین از حضور یک بازیگر مطرح شیرازی برای ایفای نقش در فیلم «کثیف» خبر داد و گفت: پوریا رجبی، بهمن سلیمانی، مریم شکری، شهرزاد بداغی، محمد تیموری، فرهاد ارشاد، شیوا بافهم، شاهین شاهین صفت، علیرضا افشاریان‌فرد، جمشید یزدان پناه، کیامهر سلطانیان و شادلین سلطانیان، بازیگران این فیلم هستند.

او یادآور شد که پوریا رجبی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی را هم عهده دارد و همچنین ایرج رجبی سرمایه‌گذار این فیلم و جمشید یزدان پناه، مارال ستوده و رویا گورکانی دستیاران کارگردان هستند و مسعود احمدی به عنوان مدیر فیلمبرداری و امید مروج حسینی، محمد کشاورزی، امین دولت خواه، مجید یزدان شناس و شیوا بافهم به عنوان دستیاران فیلمبردار، حمید حامی به عنوان مدیر صدابرداری و حمیدرضا نیکخواه به عنوان دستیار صدابردار حضور دارند.

مدیر تولید فیلم کثیف گفت: آرش رجبی به عنوان دستیار مدیر تولید و مدیر مالی، فاطمه درفشانی به عنوان روابط عمومی، مارال ستوده به عنوان عکاس تیم تولید را همراهی می‌کنند و آذر زهره و غلامرضا خوشرنگ به عنوان تدارکات، علیرضا افشاریان فرد مدیر صحنه،فرناز فتحی زاده طراح گریم،هدیه زارع اجرای گریم،بهمن سلیمانی مشاور پروژه، علی اسدپور مشاور حقوقی،جمشید یزدان پناه تدوین و جلوه‌های ویژه و آرمیدخت نعمتی به عنوان منشی صحنه از دیگر عوامل این فیلم هستند.

خبرنگار: محمود شبان سروستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.