اعتراض مربیان وزنه برداری فارس به انتخاب شجاعی برای حضور در مسابقات جهانی جوانان

خبر پارسی – فدراسیون وزنه برداری در حالی قرار است صمد شجاعی را به عنوان مربی برگزیده استان فارس به گرجستان بفرستد که هیات این استان در جریان انتخاب او نبوده و مربیان دیگر نیز نسبت به این موضوع معترض هستند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد  ” صمد شجاعی سرمربی تیم وزنه برداری بزرگسالان استان فارس که در رقابتهای قهرمانی کشور سال ۹۴ موفق شد عنوان قهرمانی را برای این استان کسب کند، بعنوان مربی برگزیده این استان با تایید کمیته مربیان و تصویب شورای عالی فنی به همراه تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی گرجستان اعزام می شود. ” اما این انتخاب فدراسیون چندان مورد رضایت وزنه برداری فارس به ویژه برخی مربیان که در این استان فعالیت می کنند، نیست و آنها معتقدند که افراد دیگری باید در اولویت قرار می گرفتند.

لهراسب بهروزی از مربیان استان فارس که جزو نفرات معترض است، در مورد انتخاب فدراسیون گفت: من شنیدم که می خواهند مربی معرفی کنند اما در حق برخی افراد اجحاف کردند. برخی تصمیماتی که گرفته می شود شایسته افرادی که در راس هستند، نیست. اگر آقای شجاعی قبلا اعزم نشده بود، این تصمیم مشکلی نداشت اما یادم می آید در سالهای قبل به یک مسابقه آسیایی اعزام شده بود.

او ادامه داد: از آنجا که آقای مرادی کلمبیا بود و چهارشنبه بر می گردد حتما روز شنبه به تهران خواهم آمد و با او صحبت می کنم. اگر قرار است مربی  معرفی شود باید با هیات استان مکاتبه کنند و هیات آن شخص را معرفی کند نه اینکه فدراسیون خودش انتخاب کند. متاسفانه با هرکسی در کمیته مربیان هم تماس گرفتم جواب ندادند تا بپرسم ملاک انتخاب چه چیز بوده است.

 وی همچنین گفت: از طرفی بررسی کنند تیمی که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد نفرات آن شاگرد چه کسانی بوده اند. اگر قرار است همه چیز براساس رابطه باشد ما هم برویم رابط پیدا کنیم! اما اگر براساس ضوابط است پس باید به این موضوع رسیدگی شود.

نادر زارع از دیگر مربیان استان فارس نیز در این مورد بیان کرد: فدراسیون هر کسی را بخواهد به مسابقات ببرد آن دیگر سلیقه ای است و کاری به آن ندارم اما حرفم این است چرا وقتی  چهار وزنه بردار از تیمی که در مسابقات قهرمانی کشور اول شد، شاگردان من بودند (دو نفر از آنها قهرمان و یکی سوم شده است) باید شخص دیگری اعزام شود؟ حتی به هیات استان هم گفتم اگر قرار است کسی را بفرستد، افرادی که در طول سال زحمت می شکند و انرژی می گذارند باید در اولویت باشند.

عباس نجاتی دبیر هیات وزنه برداری فارس نیز در مورد نحوه انتخاب شجاعی بیان کرد: آقای شجاعی از مربیان خوب ما در شیراز است و منکر این قضیه نیستیم اما شکل انتخاب برایمان بدون مشکل نبوده است.   فدراسیون باید نامه ای  برای هیات می فرستاد تا مربی را انتخاب کنیم اما این کار انجام نگرفت و از طریق سایت فدراسیون متوجه شدیم که شجاعی انتخاب شده است. همین موضوع باعث شده مربیان دیگر معترض باشند و از طرف دیگر، نظر هیات خواسته نشده است. این کار باعث شده سطح هیات پایین بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.