فیفا علیه برق شیراز حکم صادر کرد/ نجات دهنده در گور خفته است؟!

خبر پارسی -شورای حل اختلاف فیفا در تازه ترین احکام خود،حکمی نیز علیه باشگاه برق شیراز صادر کرده است!

مارتین رائول یکی از بازیکنانی است که از باشگاه برق شیراز شکایت کرده. این دروازه بان قراردادش ۱۵۵ هزار دلار بوده که ۵۰ هزار دلار آن طلب کار است. دیگر بازیکن شاکی میشل آگوستا است که از ۵۰ هزار دلار قرارداد منعقده تنها ۷ هزار دریافت کرده است و ۴۳ هزار دلار طلب دارد. مظاف بر اینکه در پرونده برق شیراز به شکایت های جدیدی برمی خوریم. گویی رناتو هم از برق شیراز شکایت کرده است.

فیفا هر از گاهی علیه باشگاه های ایرانی رای صادر می کند و این آراء به وجهه بین المللی فوتبال ایران ضربه زده است. به خصوص که باشگاه ها به آراء صادره توجهی نمی کنند و در نهایت کمیته انضباطی فیفا مجبور به کسر امتیاز می شود.

با توجه به اینکه اخیرا مدیران برق منطقه ای فارس طی درخواستی خواستار ابطال مجوز شیروانی شدند و این پروانه توسط کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان فارس باطل شد باید دید عکس العمل مدیر عامل برق منطقه ای فارس و مدیر کل ورزش و جوانان این استان در واکنش به این خبر چیست؟به نظر می رسد مهندس کریمی به فوتبال و نماد نارنجی شیرازی ها اهمیتی نمی دهد و هواداران بی شمار  این تیم ریشه دار همچنان باید دلخوش به خاطرات باشند .

هواداران برق شیراز با تغییر دولت در سال ۹۲  امید زیادی به تدبیر مدیران دولت روحانی در استان فارس داشتند اما گویا هیچ امیدی به احیاء برق شیراز نیست و نجات دهنده در گور خفته است!

1 دیدگاه برای “فیفا علیه برق شیراز حکم صادر کرد/ نجات دهنده در گور خفته است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.